Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 926 ggr
Jetaime
0

Vad har du gjort idag?

Vad har du gjort med dina kaniner idag?

Skriv och berätta! Om du fotat lägg gärna upp någon bild :)

Jetaime
0

Jag har bara varit ute och bytat vatten och pratat/kelat lite med alla pga det dåliga vädret.. Det blåser jättemyket och snöar.. :/

Ska snart även gå ut och ge dom nytt hö och byta vattnet igen, samt ge ögondroppar till en av mina kaniner som har problem med ögat :)

emms
0

Bara gett vatten ;) Det är snöstorm! :O

Emma

Jetaime
0

#2 Ja, usch.. Här med Skrikandes

riiffen
0

Idag har jag i princip inte gjort någonting, eftersom det är snöstorm ute :( När jag kom hem så hade det snöat in lite i Riffs bur, så jag satte Riff i transportburen, städade hela buren (i snöstorm-jippi) och nu har jag satt en filt med klämmor över den lilla delen av buren där det kan snöa in, naturligtvis är det där Riff vill vara såå :P

medarbetare på allergier.ifokus .

hugoochip
0

Jag har varit ute hos dom ca en h och dom har fått springa lösa.Städat burar och bytt vatten.Hoppat lite höjd med mina:)

1#Håller med om att det är dåligt väder..vi är insnöade snart..läskigt!

pigelina
0

inget e inte hemma, saknar mina kaniner:(<3

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Kristall
0

Har gett dem grönsaker, hö, pellets och nytt vatten som vanligt, samt städat Currys bur.
Sen upptäckte jag att Tingan har bitit Saga i örat så då fick jag snabbt ta och ändra om i mitt rum så att Saga kunde flytta in… :( Inte roligt.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

LinneaJohaanson
0

Ja här är det också snästorm så dom sitter och kurar i burarna!
Så idag blev det mat och vatten + att ja såg till att alla levde som dom skulle :)

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

EmmaRJV
0

jag har gett pellets,hö occh vatten :) hoppa lite i en lokal som är perfekt att hoppa i :D!, och så har jag inte gjort så jätte mycket mer. Ska snart ut till kaninerna igen för att byta vattnet, fryser  för snabbt :/

Jetaime
0

Var precis ute och la in mer halm till kaninerna då det snöar in Obestämd..
Sen fick dom nytt hö och vattnet är på tining.

emms
0

Som tur är så har jag min bur där det är lä idag :D Nu i vinter har den stått lite dumt, blåst in några gånger :( Ville vända på den men det har varit ganska bra väder annars ;) Men som tur är så blåser det åt andra hållet idag :D Och sen har jag lite tyg (typ spets nästan) lika mycket hål i det och så så det blåser/regnar/snöar inte in särskilt mycket :)

Emma

malin--a
0

gosat lite med dom :) skulle gått oxå, men de snöar och blåser alldeles för mkt.

♥

MixiDixi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog ut Dixi i snön, skrivit lite på en saga som heter "jag hatar dig måne" och fottat Dixi lös.

Nickel
0

Alla utom Frutti har fått vara ute lite. Nickan verkligen älskar snön och vill verkligen inte gå in i sitt hus om det börjar snöa. Så om jag inte tar in henne bil hela hon som en liten snöbol.. Sen har dom ju fått mat, vatten och hö som vanligt. :)

Husberg
0

Mina kaniner har vilodag. Gav dem ny pellets, hö och nytt färskt vatten. Här snöar det rätt mycket, snön har smitit in genom gallret och har då lagt en pressening över fyrafackaren:)

[BonnieL]
0

Pga snöstormen var jag bara ute lite snabbt idag och tog upp alla en liten stund, bytte i toalådan, gav hö och vatten Tungan ute

Mickis1994
0

Idag har han fått mat och fått nytt vatten tusen gånger(känns det som). Det är inget mysigt väder ute. Men det hindrar inte oss, men det blev istället dansen om hindrade oss. Långpromenad i morgon blir det istället (:

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Mickis1994
0

Juste, la in nytt och mkt hö. Inte så smart, allergi attack. Nästa gång är det systern tur haha.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

riiffen
0

Idag fick Riff springa av sig lite i hagen. Senare på eftermiddagen så tog jag in honom ett tag, kände ett sånt behov av att bara krama om honom, det blir ju inte så mycket sånt nu på vintern :/ Jag tog några bilder också när han klättrade i min fåtölj, har inte fått in dom på datorn än men när jag har det så ska jag lägga in dom =)

medarbetare på allergier.ifokus .

malin--a
0

hoppat och gosat :)

♥