snälla hjälp mig!!
har laggt ut nästan 3 st inlägg om att min lejonhuvade dvv söker nytt hem!
ingen verkar nappa.. men ifall någon skulle ändra sig eller något, så lägger jag in en tråd till!
det är en hona
hon heter pepsi
är en lejonhuvad dvv
bortskänkes med bur, koppel, borste, matskål, vattenflaska m.m till en djurvän som kan ge henne
den kärlek och tid hon behöver!
även om du inte är intresserad, kan jag kanske få något tips? på en sida?
hon måste till nytt hem snabbt, p.g.a allergi.
please hör av er till mig här på KIF :D
Pepsi behöver en ny ägare kvickt!!

Jättesöt, var finns hon?
Du kan ju alltid gå in på djurhem.ifokus, där kanske du hittar någon som kan ta emot henne? Dom tar ju emot akutfall, vet inte om detta räknas som det men du är ju allergisk så kanske. Alltid värt ett försök :)

#1 i närheten av malmö. :)
#2 oooh tack! visste inte ens att det fanns tackså mycket!
Blocket? Eniro? Hastannonser? Annonsparken?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#4 tack!
har försökt med blocket..

För långt bort för mig i alla fall. Det är svårt att sälja och går knappt ens att skänka bort kaniner den här tiden på året. Har två ungar kvar av ca 50 som jag fött upp i sommar och det är jättesvårt att sälja dom. Ingen djuraffär som kan ta hand om henne?
Du har ingen möjlighet att ha henne ute då, om det inte är för kallt att sätta ut henne, men där nere har ni väl inte så kallt ännu.
Frammåt våren sommaren kommer det nog att gå lätt att hitta nån som vill ta henne.

#6 tack! får undrea på saken! :D
Anledningen till att ingen har nappat är kanske för att ingen har hunnit nappa då dina trådar las ut idag endast för några timmar sedan.
Det kan vara jättesvårt att få sålt kaniner, har själv några till salu och har försökt sälja de sen i början av juni…
Har du ingen som kan ta hand om henne tills du hittar ett hem till henne med tanke på din allergi? Släkt, kompisar?
#4 Hastannonser finns inte längre.
Kastanjegårdens Kaniner
ja, här är lite annons sidor;
Eller du kanske redan lagt ut där?
TIPS:
Skriv lite mer om henne(temprament, hur hon är, vad hon gillar, osv),
mer bilder,gärna med fin bakrund/iordning fixad foto grej(t ex. Halloween arangemang *stavning*,
lägg ut en pumpa, kanske lite fejk spindelnät etc. och sätt ner henner i arrangemanget och fota!) :):):)

tack så mycket för svaren!
jag vet att trådarna inte har legat inne länge innan jag lagt in nya, men jag ville att dom hela tiden skulle ligga inne på: senaste inläggen
för att så många som möjligt skulle se dom! :)
kram <3