Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 787 ggr
Fralice
0

Hur håller du din kanin ?

Lägg in en bild eller beskriv hur du håller/hållt dina kaniner,kanske berätta tips? eller misstag.

Själv har jag hört att man alltid ska hålla dem under rumpan eller baktassarna iallfall, eftersom dem känner sig trygga då, min kanin letar sig tryckt mot mitt bröst med, mysigt och tryggt ! ;)

[Agneslundin]
0

i hoppningen så håller jag en hand under framtassarna men när vi "myser" så har jag honom vid min axel det gillar han =) han är min kompis men det är jag som oftast tar hand om den =)

[BonnieL]
0

Jag håller lite olika, men det vanligaste jag håller är; På rygg, under frambenen och mage mot mage :)

pigelina
0

olika;) under framtassarna när jag ska hoppa med dom och det kan bli trassel men koppel mm, och visa bär jag på rygg ibland, annars så bär jag så att benen vilar mot min arm och dom har huvudet i mitt armveck typ:P

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Haztparken
0

Jag brukar hålla dom under framtassarna och under rumpan. Om dom inte nyss gått på toa eller bara allmänt stinker så kan jag också ibland hålla dom mage mot mage ^^

Qepta
0

håller som dom andra

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

emms
0

Muffin: Mage mot mage, på rygg, en bakom framtassarna och en under rumpan eller bakom frambenen. Han är lugn hur man än gör ;)

Nessie: På rygg. Annars sprattlar hon :P

Emma