OT - Hur bor du ? och vem är du ?
Jag e relativt ny här och vet inte så mkt om vilka som finns här på sidan.
Så jag tänkte man kunde ju göra en tråd där man berättar lite om sigsjälv och så..
Ex. vad man heter och hur gammal man är
var i vårt avlånga land du bor och hur ditt hus ser ut tex..
Och det skulle va skojsit om du la upp någon bild eller så på typ ditt rum om du bor hos föreldarna också.. :)
Allt för att jag vill lära känna folket bättre..
Låter detta dumt så säg till..
okej men jag börjar.. :)
Jag heter iallafall Emma och är 15 år.
Jag bor i skåne en utan för helsingborg.
Jag har i kanin som heter snuffsan och är en lejonhuvad kanin.
Jag bor tsm med min mamma min pappa min lille bror och min lillesyrra.
På första bilden är det jag, brosan och syrran.
På andra bilden är det mamma och pappa i soffan min fabro på stolen och jag och min bror i bakrunden..
på tredje bilden är det jag och min bror..
Ninni heter då jag och är Sajtvärd härinne. =)
21 år fyllda och bor ännu hos föräldrarna.
I huset bor även min lillebror på 13 år.
Lillsyrran på 19 år har flyttat hemifrån.
Vi 4 bor i ett hus i det lilla samhället Smedjebacken, som ligger i södra Dalarna.
Här hemma bor det för tillfället 9st djur, och ett tillkommer imorgon;
3 kaniner är mina, 2 mina föräldrars, 1 min lillsyrras som vi har hand om, samt en upphittad kanin jag hjälper till att hitta ett nytt hem åt.
Förutom kaninerna bor här 2 hamstrar och imorgon flyttar en till hit.
Förutom djuren som givetvis är ett stort intresse, tycker jag även väldigt mycket om att fotografera.
Drömmer om den dagen jag kan köpa mig just den utrustningen jag vill.
Går just nu mest hemma och "skrotar", men söker jobb för fullt.
Håller även på att kolla studiemöjligheter där pojkvännen numera bor, vilket verkar vara en väldigt trevlig stad.
Såhär ser förresten vårat hus ut.
Bilden är som ni ser 2 år gammal, men kan inte hitta den nya.

Mitt rum ur 2 olika vinklar.

Hamstrarnas rum.
Bild tagen ganska nyligen efter att hamstrarna flyttat in.
Numera står den vita buren tom och hanen bor i det lilla akvariumet (70x40) och honan i det stora (110x40) samt att lite mer inredning än så finns.

Det var lite ifrån mig.
Sen vet jag inte riktigt mer vad jag ska säga.
Är det något ni undrar över är det bara att fråga. ^^
Jag heter Bonnie är tretton år och är Medarbetare här på Kanin iFokus och på Jättekanin iFokus.
Jag bor i Skåne, lite utanför Kristianstad tillsammans med mamma, pappa, storasyster som är sexton, lillasyster som är elva och lillebror som är tio år =) Här bor även mina fyra kaniner Vichy, Våfflan, Albert och Soda. Alla utom Soda är lejonhuvade dvärgvädurar, Soda är lejonhuvad. Mitt största intresse är djur, speciellt kaninerna och även datorn. Jag föder även upp lejonhuvad dvärgvädur, vilket jag tycker är jätteroligt!
Jag går på önnestadsskola i 7A ^^
Säger som Ninni, är det något mer ni undrar får ni gärna fråga =)
Hanna heter jag och är snart 20 år gammal.
Bor hemma hos min mamma och lillebror på 14 år som är här varannan vecka. Vi bor i ett radhus i Malmö. Är hos pappa nån kväll i veckan som bor i en mysig lägenhet. Har en syster på 21 som plugga ekonomi och politik i London (hon är vad man kan kalla übersmart, haha). Annars umgås jag med min pojkvän större delen av dygnet och drömmer om att vi snart kan flytta ihop :)
Mitt liv kretsar mestadels kring hästarna, har ett 14 årigt sto som är dräktigt samt en 8-åring på foder som jag tränar och tävlar aktivt med. Har för lite mer än en månad sen skaffat mig världens underbaraste kaninpojke, en idag 13 veckor gammal rexskrutt. Om några veckor flyttar det nog hit en till liten ninis då jag har blivit helt såld på dessa underbara djur :)
För tillfället vikarierar jag på dagis och söker lite andra jobb, vilket inte är världens lättaste. Min dröm är att bli veterinär och ska försöka komma in i Köpenhamn nästa år, men om jag inte lyckas är planen att flytta till Uppsala nästa år och plugga husdjursvetenskap. I vilket fall som helst så ska mitt framtida yrke vara någonting med djur!
Har tyvärr inga bilder på huset eller rummet men hottar in en bild på mig och min lilla pålle :)
Jag heter Martina Haijlen. Är Medarbetare här inne på kanin.ifokus.
Jag bor på landet utanför Örsundsbro tillsammans med mina föräldrar och djur. Har två äldre systrar som båda har flyttat hemifrån. Är 19 år gammal, och tog i våras studenten från Jälla Naturbruksgymnasium, inriktning djursjukvård.
Har i dagsläget runt 20 kaniner här hemma. Har en stor uppfödning av Holländsk kanin. Min kaningård heter Solbackens kaniner och är registrerad i Sveriges KaninAvelsFörening.
Jag har ett stort intresse för foto, och jag har påbörjat en fotosida, www.hajjen.se . Den är dock inte klar än.
Hundar är något som ligger mig nära hjärtat. Kommer nästa år att äntligen skaffa mig en egen hund. Det blir då en Engelsk cocker spaniel, en ras som jag har totalfallit för!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Jag heter Linn och är 22 år.Jag bor i en marklägenhet i Ronneby (liten håla i blekinge). Jag pluggar till undersköterska på Blekinge tekniska högskolan, har ca ett år kvar innan jag får examensbeviset.
Jag älskar djur, speciellt hundar och kaniner. Jag har två hundar, en Chihuahua/papillon korsning och en rottweiler på 7 månader, senhar jag två(+4 ungar som är 6 dagar gamla) kaniner, en lejonhuvad dvärgvädur och en dvägvädur, men ska köpa in två till som ska ingå i aveln. Jag har också en leopardgecko ;).
Just nu letar jag ny lägenhet då jag inte trivs i detta område som är väldigt stökigt och dels för att jag vill ha en större. *Håll tummarna på att jag hittar en snart*.
Fråga gärna om det är något. För mer bilder och info får du gärna kolla hemsidan som är väldigt ny och under uppbyggnad, men där finns bilder på alla djur och lite annat smått och gått. :)
liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com
Jag heter Mandana och är 14 år gammal.
Älskar att fotografera och fotar mycket djur och natur med min systemkamera Canon EOS 400D.
Bor i Gävle med min mamma, pappa, syster, bror och djuren.
Jag är en riktig djurmänniska som folk kallar mig och har en hund (papillon) och en kanin (dvärghare, dvärgvädur, belgisk hare, belgisk jätte, vilt) har ungefär 40 kaniner till hos min fd lärare.
Vi bor i en lägenhet inne i centrum och letar hus/radhus härifrån.
Fråga om det är nått, svarar på det mesta jag kan :)
skickar med en gammal bild på mitt "sockervaddshår" som alla sa ;)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#7 skit fräckt hår
liten uppfödning av lejonhuvad dvv i Ronneby/Blekinge (även teddyvädur+peking) http://trollsjonskaniner.weebly.com

Jag heter Emma och är 15 år. Bor i en by som heter Hyllinge och ligger strax utanför helsingborg tesammans med min pappa och lillebror. Går nu sista året i grundskola -_- och ska försöka komma in på victum- vård och omsårg till nästa år.
Jag är ägare till två underbara dvv Stampe och lilleskutt de är 1 & ½ år gammla och av färgen viltblå zobel :D Jag kan även hjälpa till att sköta min grannes två dvv. Ronja och Bamse.
japp.. sen kommer ja inte på något mer, men säger som de andra är det något nu undrar så bara fråga.^^
Sitter hemma och e sjuk så jag har fjonkat i hop en bild (a)
MVH Emsis Persson
Jag heter Tessan, är född 1981 och bor tillsammans med min man och våran dotter som är snart 17 månader i radhuslik lägenhet. Jag är föräldraledig fortfarande, men planerar att börja plugga till undersköterska på distans i framtiden.
Till familjen hör en liten dvärgpinscher som heter Tigger och en cornish rexkatt som heter Tristan. Sedan har jag mina fyra kaninpluttar. Diezel (kastrerad) och Daisy som är bästa kompisar och frigående innekaniner. Ute på våran balkong bor hittekaninen Disa och överpälsade lejonhuvade dvärgväduren Dumle med svajöron (som ska kastreras alldeles snart och bli kompis med Disa).
På min fritid tycker jag om att umgås med familjen och våra vänner. Har ridit väldigt mycket tidigare, men har ingen egen häst nu. Min lillasyster har dock precis köpt en islandshäst som vi ska träna och rida in tillsammans -det ska bli jättekul! Har haft egna hästar tidigare samt tränat och ridit in på Island.
Ett annat stort intresse är bodyart, är tatuerad och piercad med många projekt som jag vill göra i framtiden när jag bli rikare.
Jag är Sajtvärd inne på Jättekanin iFokus.
Jag heter Ida och är 23 år gammal, fyller 24 i december.
Bor i Umeå med min flickvän Malin (lill-jarven), två hundar & just nu 8 kaniner.
Jag är just nu arbetslös, men letar jobb för fullt & hoppas att jag hittar ett snart.
Djuren är en väldigt stor del utav mitt liv, och även min familj.
På fritiden tycker jag om att umgås med mina vänner, fotografera, ta en fika på stan eller hitta på något annat kul. ;)
Om det är något mer ni funderar över, fråga gärna. :)

Jag heter Ida och är 15 år bor på en gård som ligger utanför Landskrona och det ligger i skåne.
Jag älskar djur och själv så har jag 1 hund och det är en papillon/chihuahua korsning sen så har jag 3 hästar som är shetlandsponnyer, en katt och en kanin som är en lejonhuvad. Som ni förstår så är djur största delen i mitt liv.
Jag bor tillsammans med min mamma, pappa, storasyster som är 19 år och min storebror som är 17 år. Sen så älskar jag att fotografera djur och naturen.
Jag heter Veronica och är 16 år. Jag bor i en lägenhet med min tvillingsyster, och där bor även våra kaniner, 6 st men hitils har vi bara kunan ta dit 3 st och en av dom komemr flytta så 5 snart :) Och våran hund Qenta bor även där. Jag bor i Gävleborg i Edsbyn.. Men annars så bor jag även i Dalarna utanför Rättvik hos min mamma 2 km in i skogen. och där bor min hamster och våran katt + våra kaniner osm hitils inte kunnat flytta med os till lägenheten än :/ Men det kommer snart :)
Hej jag heter Cassandra och jag har varit medlem här i 2 år tror jag om jag inte minns fel. Jag är 15 år och har 3 kaniner som jag pussar sönder dagligen. Mina största intressen och vad jag gör om dagarna är som sagt att pussa kaniner, teckna, måla, fota, nörda vid datorn, redigera foton och se bra serier. Jag älskar Greys Anatomy och att missa ett repris avsnitt som går vardagar måndag - tordag kl 17.30 är för mig ett öde värre än döden.
Jag är lat och drar mig för att få saker gjorda vilket gör att jag alltid är sist med att lämna in skolarbeten, jag har svårt för 9:ans matte och mitt barnbidrag går till shopping, godis och tidningar. Det värsta jag vet är falska människor och individer som är så osäkra på sig själva att det går ut över andra d.v.s mobbing.
Bor i södra Stockholm, i en skitort, i en blå villa :]
Jag heter Wera och bor ensam med min syster (#13) i en lägenhet i Edsbyn. Är snart 16 år och har två kaniner och en hund hemma, samt en kanin hemma hos min mamma där även min katt bor, han trivs inte att bo inomhus, därför bor han inte med mig. Min syster har även en kanin hemma i vår lägenhet och två kaniner hemma hos mamma.
Jag älskar Dexter, Harry Potter. Twilight och Desperate housewives. Hehe, läser mkt böcker och fotograferar mkt, jag fotar på i princip allt, mat, djur, folk, växter/blommor, natur.. ja allt.
Reser mkt, främst till Mallorca där min släkt bor, är halv spansk :)
Jag heter Matilda Hedberg, snart 15 år.
Bor i Borlänge i ett gult sten hus, med mina föräldrar. (är en "sladdis" så min 15år äldre bror & 11 år äldre syster har flyttat för länge sen…)
Självklart bor mina kaniner med mig också
. just nu är det sammanlagt 16st kaniner tror jag… men jag har bara 6 hel tids kaniner eller hur jag ska säja - resten är ungar
Kaninerna är ju mitt största intresse, men jag gillar även att måla och pyssla och vara hos min syster och håla på med hennes djur (hundar, katter, kaniner och hästar). Om inte min pappa var allergisk mot katter hade vi säkert haft det också men tills vidare får jag nöja mig med min systers hundar och katter. Älskar även att baka - det måste nästan vara nått jag fått från min syster som också bakar mycket
Jag föder ju som sagt upp holländare så om nån vill kika på dom så finns de på min hemsida: http://www.tallmonskaniner.webs.com 
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Maja heter jag. Medarbetare på Kanin.ifokus och Dvärgkanin.ifokus.
Min "lillebror" (hund) har ganska nyligen avlivats, så jag är lite medelaktiv här just nu.
Bor i Skåne, ca 15 minuter från Kristianstad. Har en kaninuppfödning, uppfödarnummer M92. Föderupp hoppkaniner, rex, dvärgvädursrex, korthårig dvärgvädur, korsnings hoppkaniner och kaniner av rasen Orange.
Går tvåan på gymnasiet, estetisk inriktning. Är 17år.
Du kan läsa mera om mig och mina kaniner här: www.naturenskaniner.weebly.com
Säjer även som sajtvärden Ninni och medarbetarna ovan, fråga bara om du undrar något. Vi finns här för att hjälpa och svara på frågot. :)

Rebecca heter jag, är 19 år gammal. Bor tillsammans med min pojkvän i en lägenhet precis vid värnhemstorget (så centralt som det kan bli, i stort sett) i Malmöstad.
Tog studenten från samhällsprogrammet i våras och pluggar nu två fristående kurser på Lunds Universitet. Planen är att i framtiden bli advokat.
Har för tillfälligt en kanin, Indie. Han är ett litet Lejon, mellan 4 och 5 månader gammal och världens sötaste.
Finns väl inte mycket mer att säga. Ni kan väl få en bild på mig. Från nyår, dock så är jag inte blond längre.