(K) Lejonhuvad hona
Nu söker Dragongården en härlig Lejonhona! =)
Det vi är ute efter är en hona, minst 4-5 månader. (Helst) Färg har ingen större betydelse, men inte madagaskar, då vi har nog med den färgen. Vi gillar alla färger, allt mellan japantecknat och wienertecknat till siames och tan. :)
Det vi kan erbjuda är ett bra hem med mycket kärlek, bra mat och ev. pälsvård. Motion varje dag är en självklarhet. Hon kommer få kullar ungefär 2 ggr om året :)
Att hon är märkt är inget måste, men skulle vara kul så vi vet vad hon kommer ifrån och vilka färger hon har i sig. Kontakta mig via PM eller mejl: emma1.gustafsson@home.se om ni har något att erbjuda! =) Pris diskuteras med säljaren :D
Putt
putt putt
putt
kommer ha flera kullar nästa år kanske ev kommer sälja en av mina honor,
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#4 Okej, färger? :)
#5 i kullarna kommer det komma havanna, s/g japantecknad, havanna/gul japantecknat, zobelsiames brun och även i en av kullarna wienertecknat.
Anatgligen kommer någon av dom äldre säljas till utställningen i vårgårda(om det ska vara ngn) och då är det antagligen ungdjur från årets kullar.
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#6 Wienertecknat gillar vi! :D (a)
Jag har en kull nu. Mellan teddymamma och enkelmanad lejonpappa…
#8 Okej, när är dom lev. klara? Färger? :)
#9 Mitten av November. Japantecknad och wiener. 2 ungar. Vet inte kön än.
#10 Om det är en hona så kan jag säga att vi är intresserade. :) Spelar inte roll Vilken färg? honan är av dom två :)
Pris?
#11 inte bestämt än.
#12 jag kan kontakta dig om ett par veckor :)
Pappan är Silverados Blåsippa. Så det blir mkt hopp i dom. Mamma har hoppat lite grann och kan lättklass. Kommer inte tävla.
#15 Åh Okej! :'D
putt :)
putt
Jag har bara lejonhuvade hoppkaniner :) har funderat lite på att sälja Camomille (Japantecknad gul/blå) bruna ögon. Har gett en kull superfina ungar hos oss, alla blev hoppare och två fick anlag av pappan (viltblå zobel wienertecknad) och flickan Ariel blev ljus zobel blå. Har massor av bilder om du mejlar på: sjomorenskaniner@live.se Hon är född den 3 Maj 2008 så hon är över året. Blev lite revirvaktande när hon fyllde ett år, men nu är hon världens mysigaste igen. Trivs jättebra i famnen (=
Biogar en lite halvdålig bild som jag hade på skrivbordet när hon står på bakbenen och äter äpplen, sötgumman :) uppfödd av pomonas kaniner mamman är Azette Blå wienertecknad blåögd och pappan heter Django och är havanna. Syskonen blev japan gul/blå och blå wienertecknade blåöda (=
Är kanske intesserad av att byta honor eller så också, annars hade jag tänkt mig 400:- för henne (=
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se
#19 Jättefin! Har precis fått veta av min kompis att hon hittat en lejonhona. Tack för visat intresse :D
Tråden kan låsas (: