Mina roliga djurx'D<3
Min kanin har sitt bajs-o-kiss ställe i sin hö-hållare, och min katt ska alltid ligga där det är som skönastx'D. Vad brukar dina djur göra som är roligt:)? (kan inte få in bilderna på datan>.<'')
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !
Nessie brukar ställa sig mot gallret och bara titta på det xD ser sjukt kul ut ;) och Muffin kör typ världens roligaste Gjädjeskutt ;D
#0 Om jag skulle vara du skulle jag göra så att den inte kunde kissa och så på höet. Det blir dåligt och jag jag skulle inte vilja äta mitt kiss och bajs :P
Emma

#1 Hon kissar och bajsar bara på ett visst sälle i höt, där gör vi rent varenda dag och lägger i nytt hö^^
Min hund ylar hela tiden när han leker med sin pipleksak, låter verkligen sjukt kul! Har filmat också.
Min katt sover ALLTID i sängen, det är nästan det enda stället han sover i, och kuddarna som ligger på köksbänken, om han sover ute är det i traktorns stol där det är mjukt eller (främst) på alltanen på en av stolarna med mjuka kuddar - jämt på något mjukt.
Kaninerna gör väl inget spec. konstigt/roligt 
#2 Varför fixar ni inte bara en ny höhäck? ;) Inte så svårt och så slipper man slänga massa hö ;D:)
Emma

Nej, då kommer hon bara börja bajsa/kissa i den:). Detta för att hon även sover i denx'D. Jao, som nu t.ex:).
#5 Man kan ju ha en annan sort ;D Nej nu blev det lite mycker Ot här ;D Förlåt (A)
Emma
Min kanin sover i sin höhäck, BAJSAR i sin mat, hatar morötter och får helgalna glädjeryck.
Min katt är extremt kräsen, hon äter bara fisk och väääääldigt få torrfoder men inga blötfoder. Om man lägger ett A4-papper på soffan så är det just på det hon ligger och sover.
Om man ställer sig bredbent och säger "Men var är hästen?" då kommer hunden och ställer sig mellan benen. :D
#7 Haha! Vår katt äter inge torrfoder alls han, och bara fisk på burk (blötfoder) ev. kyckling, ibland blir det kött ändå för han fäller som en tok annars (B-vitamin behövs ju)

hahax'D

#7 haha!X')

Kom på att min katt kan säga mat och öppna dörrar ocksåx'D. Och min andra katt kan knacka på dörrarx'D<3

#11 du har verkligen udda djurXP Kan din katt prata? Hur då??? Låter den typ som, ja vad?:P
Min hund tar en mun med mat ifrån sin matskål i köket, sen går han till ett annat rum, släpper dom där och tillslut äter han. Tar timmar för honom att äta klart då han måste gå och hämta mer hela tiden :P

#13 :p så gör min farmor och farfars hund, fast bara med den första biten;P

#12 Jao, måste vara något vi gör med dex'D. Katten jamar på något sätt (vet inte hur) så att det låter precis som att hon säger maat x'D. Då förståss när hon vll ha mat, som är ganska oftax').

Min ena katt äter alltid med oss. Och äter bara den mat vi äter, (även om vi äter typ vegitarisk pastasallad..) Jamar alltid på min styvmamma när hon vill ut..Låter inte min pappa hålla henne fast det är han som allltid ger henne mat. Och anfaller alltid min lillebror, jagar ibland honom.. ^^
Min andra katt bankar med huvudet på dörren om hon vill in nånstans, speciellt på natten.. -.-
Kaninerna är väl inte så konstiga. Fast min ena gör jättemycket glädjeskutt. och blir allmänt helt galen när jag kommer med maten på morgonen, men det blir nog dom flesta kaniner ^^
Aska brukar lägga sej i höhäöken och såva, såfort jag kommer tror Tequila att det blir mat
¨och Pigge e en liten hoppitos som blir galen på¨ett bra sätt när hon får på sej selet;) för då är det i visa fall iallafall hoppdags och det gillar hon;)
Min katt Lisa är rätt bortskämd, igentligen är hon min mormors och morfars men jag passar henne och hon är nästan som min katt då hon brukar sova hemma hos oss ibland;) Men iallafall kan hon inte äta 2 blötfodersmaker 2 dagar irad utan man får tex ta kyckling ena dagen nästa lax och nästa tornfisk och så vidare annars äter hon inte, min mormor har provat olika märken men konstigt nog äter hon bara det dyraste
^^
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#8 Ja, vi måste tvinga i henne t.ex köttfärs ibland. :P
#17 Haha den dyratse maten D-: Vår katt är tvärtemopt, han äter bara den billigaste maten, ca 2kr/burken. Har provat att ge den dyrare sorten, Whiskas, typ 12kr/burken och den äter han inte!
#19 Ja, hon är fruktansvärty dyr i drift. På senaste tiden har hon fått för sig att "Ever clean kattsand" är den ENDA som går att kissa på, även om man rensar pottan dagligen. Tur att det är mammas katt.. Misstänker dock att mamma bara hittar på massa ursäkter för att skämmabort henne. XD

#15 :P
Min lilla kisse som blivit överkörd nu
, så hon åt gurka.

sixten parade sig med våran hankatt!!! lite sjukt men han skall kastreras och inte få vara med ngn utav katterna mer!!! och klara åt räkor hahha R,I,P

Vår katt är också jätte kräsen och äter typ bara oxfilé och entreco (stavning?), fläskfilé och allt annat kött som vi äter, och så är hon galen i skinka och ris med currysås Men inte torrfoder.
Och sen kan hon inte äta på något annat ställe än vår vita matta Eller ja den var vit ^^
Kaninerna har väl inget speciellt för sig.. Eller jo de är experter på att skita ner mitt rum. De har liksom strö och halm i buren. men de putar alltid bort de och ligger på skävla plastgovet. Och de ströet som då kommer i stora högar på andra ställen i buren skvätter dom ut ur gallret så det hamnar på mitt golv.. =P jippie..
Börja varje dag med att städa golvet :/
MVH Emsis Persson