Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 739 ggr
Tina-A
0

Hur många timmar sover du?

Jag håller på med ett projekt i skolan. Vi jobbar om sömn och sömnlöshet. Vi vill ta reda på om några förmågor försämras om man är vaken flera dagar i sträck.

Jag undrar hur många timmar ni sover i genomsnitt på en vardagar?
Hur många timmar sover ni på en helgdag? :)

Skriv hur gammal du är också

Tacksam för svar

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lotta_A
0

Jag sover ungefär 6-8 timmar på vardagarna

Och på helgen kan jag sova hur många timmar som helst. :P Men i genomsnitt sover jag kanske 10-12 typ :D

KajsaM
0

På vardagar sover jag om kring 7-8 timmar. På helgen sover 9-11

Såg att du villa att man skulle säga ur gammal man är, så jag är 12år :)

Cherry
0

Jag går upp kl 6:00 på morgonen och lägger mig 22:00 men omkring 7-8 timmar..

__iE
0

vardagar: ca 8 timmar

helger: 9- och uppåt ;P

16 år, elr snart iaf, vääldigt snart ;P

Lotta_A
0

#3: chery hur länge sover du på helgerna då?? :)

Cherry
0

lägger mig typ 11:00 och vaknar 9:00 så det blir 10 timmar :P

Zvintos
0

På vardagar sover jag ca 8 timmar och under helgerna blir det ca 10-11 timmar. Flört

Såg du ville vi även skulle skriva ålder, så gör det.
Är 18,5 år.

[MatildaW]
0

Jag är 14 år :) På vardagarna brukar det bli runt 7½ timme, ibland mer om det är sovmorgon, ibland mindre (30 min) om det är mer att göra. Och på helgerna brukar det bli 9 - 12 timmar :)

Tina-A
0

Jusste, glömde att fråga hur gamla alla är :) De som vet hur man redigerar sina inlägg kan väl lägga till sin ålder i början av inlägget? Tack för all hjälp :)

-mmk-
0

på vardagarna så går jag och lägger mig vid typ 12 (kan typ inte sova) och går upp vid 7.00 om vi inte har sovmorgon så det blir väl 7 timmar .. eller det beror på när jag somnar :p

på helgen så går jag och lägger mig olika … men jag sover alltid tills jag vaknar .. oh va mysigt nu vill jag ha sovmorgon :p

jag

-mmk-
0

på vardagarna så går jag och lägger mig vid typ 12 ,och går upp vid 7.00 om vi inte har sovmorgon så det blir väl 7 timmar .. eller det beror på när jag somnar :p

på helgen så går jag och lägger mig olika … men jag sover alltid tills jag vaknar .. oh va mysigt nu vill jag ha sovmorgon :p

jag är 14

Hopi
0

Jag sover ca 8 timmar / natt och jag är 43 år. Men jag vaknar många gånger varje natt.. Har whiplash-skadad nacke, så det är svårt att sova en hel natt utan att vakna.. Måste vända mig sov för att nacken gör ont.. Så egentligen kanske jag sover ca 7 tim..

Tina-A
0

*puttar*

LinisPandie
0

På vardagen sover jag ca 8 timmar helg ca 7 timmar (då jag är uppe väldigt sent), och nu på höstlovet ca 8 h (från 3 till 11 ungefär). Jag är 13 år.

myriis
0

Jadu, det är nog alldeles för lite för min del .. Ungefär sju timmar på vardagen och ca 10 på helgen.

Noa-Nisse
0

jag kom på att jag sover ju jätte länge på vardagar! om jag lägger mig 22:00 och går upp 07:00,,, det blir ju hela 9 timmar!!!

men på helgen blir det ca 10-12 timmar om man inte har varit och festat eller så… då blir det mkt mindre.. =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Noa-Nisse
0

oj jag e 16 år.. 17 i juli!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Zara87
0

8-9timmar på vardagarna… å helgen ibland längre :P Är 19 år..

Paulines
0

På vardag lägger jag mig vid 22.00-23.00 och vaknar 7. På helgdag lägger jag mig från 24.00-3.00 och vankar från 9.00-13.00. Är 13 år.

mimmi.k
0

Jag är 13 år. På vardan sover jag 7-8 timmar. På heljen sover jag 9-11 timmar.

Asagard
0

Sover ca 7-8 timmar varje natt oavsett om det är vardag eller helg. Har barn som ska upp till skolan på morgonen och hästar som ska ha mat alla dagar.

Jag är 24 år gammal.

Marre79
0

På vardagar sover jag ca 11 timmar o likadant på helgerna…detta är just nu är höggravid för tillfället…Jag är 27 år

KajsaM
0

#22 Grattis till kommande Bäbis =)

Marre79
0

#23 Tack så mycket

KajsaM
0

Vsg :))

Tina-A
0

Kul att ni vill hjälpa till :) Tack allesammans

E_hjo
0

Vardagar ca 7 timmar
helgerna ca 9-10 tim kanske… ?
=)

myriis
0

Hmm.. Jag lägger mig 23.00 på vardagar och går upp 06.00.. Det är 7 h. På helger läger jag mig ca 01.00 och vaknar 09.00 ca åtta timmar alltså xD Jag är tolv.