Kull planering, teddyvädur.
Intresserade av någon kommande kull? Maila då till wera.berggren@hotmaill.com, skriv då intresse för vilken kull, ev. färg/teckning, kön, ditt telefon nummer, namn och mail.
Här är mina planer för de kommande kullarna :) Datumen är preliminära (datumen kan ändras).

=> Planering av A kullen.
Tussilagons Berry berry extraordinary (s/v japan) & Mumintrollet (brunzobel?)
Paras: 3-6 januari 2009?
Ungarna kom: -
Ras: Teddyvädur
Förväntade färger: Svart, viltgrå, brun zobel ev. zobel blå, zobel siames, viltgul, gul/svart japan tecknat, svart/vit japan tecknat, viltsiames och wiener tecknat.
Leveransklara: -

=> Planering av B kullen.
Tussilagons Berry berry extraordinary (s/v japan) & My little pony (s/g japan)
Paras: 3-6 januari 2009?
Förväntade färger: Svart, viltgrå, brun zobel ev. zobel blå, zobel siames, viltgul, gul/svart japan tecknat, svart/vit japan tecknad, viltsiames och wiener tecknat.

=> Planering av C kullen.
In secret (kanel) & Charlie (havana)
Paras: April 2009?
Förväntade färger: Kanel, havana, svart ev. andra färger/teckningar.
Skulle inte du sälja alla kaniner?
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

ååh va mysigt! Ifall jag skulle få som julklapp att få köpa en kanin så mailar jag dejj!! ;D
/Elvira :D
#1 Va nej? :O :S Du måste nog tagit fel hehe ^^
#2 Visst det är bara att maila men kommer inte ha någon kull i jul ;D

#3 nejj men jag kommer inte köpa då, men jag kanske får de i julklapp (att få köpa en kanin) och då kanske jag vill ha några av dina bebisar som du kommer få sen i 2009 ! :P :D
#4 Jaha ja :) okej :D:D *fattar* hihi ^^,

#5 åååhhh sööötnos där :D
#3: Ah ok, tänkte väl ^^ Blev lite fundersam när alla ska säljas ena stunden och sen ska fler tillverkas, liksom xD
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Om bilden inte syns för er på planeringen av C kullen (gör inte det för mig) kan ni titta här:) någon Medarbetare får gärna sätta in den ovanför planeringen ^^

;O jag såg den förut men nu försvann den ;S

Det kommer att bli underbara kullar!
Xtra är så himla gosig och mysig och ska alltid vara där jag är<3
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Mumintrollet är väl wiener? Har hon inte en vit tass? Ser ut som det på bilden.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#13 Hon är wienertecknad ja, vit tass & strimma på nos till hakan :P
Glömde antagligen skriva det, står annars på hemsidan.
Idag paras Mumin & My.
Är inte Xtra zobeljapan av något slag? 
Not your mom, not your milk.
#15 jo han är svart/vit japan siames (eller zobelsiames skriver man kanske men det blir så långt)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#15 Ja precis som Hanna (#16) skrivit så är xtra svart/vit japan siames. Men har kopierat allt om planeringen från min hemsida och det är lite gammalt och då visste jag inte att han var siames :P
Blev ingen PARNING igår, men idag träffade jag Anna med Xtra. Varken Mumin eller My var intresserade av Xtra :/ de kanske inte var brunstiga, men vet inte om det tog sig iaf. men ska åka till Anna imorgon och göra om så får vi hoppas på att de är mer villiga!
Är inte Xtra viltjapan? :) Tycker inte att det ser ut så på bilder, men har för mig att både Lollo och Anna sagt att han är det.
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
#18 ingen aning, jag har fått veta av Lollo & Anna att han är svart/vit japan siames tecknad :P elr nå.
Iaf. idag åkte jag till Anna och parade Mumin & My, My verkade inte vara så villig idag heller men det gick bättre för Mumin ;) Jag tror mer på att Mumin blir dräktig iaf. så vi får hoppas och hålla tummarna :D
#19 Okej, för om han inte är vilt så kan det inte bli viltfärgade ungar :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Tråden är lite rörig och ändrat lite så tråden kan låsas. Ska skapa en ny tråd!
Kan en Medarbetare låsa tråden?