Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2272 ggr
Sisss
0

Söker seriös uppfödare :)

Hejsan!
Jag är på jakt efter en bra och seriös uppfödare. Helst teddy, dvv, eller löwen, men alla går bra.Är inte ute efter någon hopp-kanin, bara kel och kanske lite utställning.

Älskar vita och wienertecknade kaniner, så om ni har någon är det ett plus :)

Bor lite utanför borås, transport burkar gå att ordna
Kikar gärna på era hemsidor :)

gullenos
0

Jag rekomenderar Färjbacken's <- Där köpte jag min Teddyvädur. Hon kommer få troligtvis havanor utan wiener i vår höst och sommar. :D

Jetaime
0

Jag föder upp teddyvädur främst ivit blåögt, havana och brunzobel. Kommer även kommer några lejon/teddylöwenkullar. Även ev havana dvv :) kika gärna på hemsidan www.jetaime.se
Finns nere i skåne, men transport upp till bla. stockholm brukar gå att lösa.

Zvintos
0

Är du ute efter en vuxen eller unge?
För jag har just nu en viltgrå dvärgvädurshona som söker hem.
Hon är 1 år och 7 månader gammal, och världens mysigaste kanin!
Har stamtavla, så passar till utställning.
Bor i Dalarna och transport till sthlm brukar kunna ordnas ibland.

Bild och info finnes på min hemsida, http://zvintoskaniner.info.se

Är du ute efter en unge, så får du gärna säga Vilken färg?.
För dvärgvädursuppfödare finns det gott om. ^^

hjartelyckanskaniner
0

Jag föder upp Dvärgvädurau och dvärgvädur fuchs, alltså långhåriga dvärgvädurar.

En kull kommer födas på söndag-måndag.

Jag ska upp till Eksjö då LU är där i år och kan leta efter transport om så önskas.

Mamman är reggad på 94p och pappan likaså (skanörs Buddha's Delight). Gillar Pappans färg och teckning extremt mycket och ville få lite ljusare ungar. Båda är zobelsiames bruna men zobelsiames blåa ungar kan förekomma.

Ni kan snart se bilder på bebisarna på min hemsida www.freewebs.com/staffanstorpsfuchs/

eller nå mig på hjartelyckanskaniner@hotmail.com om ni vill a bilder mailade.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Tarja
0

http://www.moangsvagenskaningard.se jag får teddyvädursungar nästa månad :) kolla kullplanering!

Sisss
0

åh, tack så mycket allihop, ska genast kolla på alla hemsidor :)

Thumper-KG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inga ungar just nu, men kullplanering pågår…

Har en renrasig Madagaskarfärgad Dvärgvädur, unghane
född 18 Juni -08, så han är drygt 6 mån.

Bilden tagen 13/ Juli -08

Hemsida

Michiis
0

Jag föder upp dvärgvädur  lite smått, har nyss parat min hona med en svensk champion hane. Föder upp viltgrått :) Kolla hemsidan min: www.cloettaskaniner.webs.com

// Michis

amela87
0

Ska para min viltgå wienertecknade dvärgvädurs hona i slutet av månaden. Kommer bli viltgrå wienertecknade/vit blåögda dvärgvädurar, om du är intresserad. Bor i Göteborg.
Ungarna kommer att vara parfekta som kel kaniner.

Kika in på min hemsida

Clariiz
0

Jag föder upp Lejonhuvade kaniner :) Pekingteddy.
Har just nu 3 hanar till salu.
www.ingespjutas.se.nu

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

klarren96
0

Jag har tyvärr ingen hemsida men jag förder upp lejonhuvade om du vill ha det i stället:D om du vill köpa har nästan kaniner till salu:}

Dixxie
0

Rekomenderar Hanna som har jetaimes! Superduktig, kunnig, trevlig och hon bryr sig verkligen om sina kaniner. Skulle jag köpa en kanin idag skulle jag kontakta Hanna direkt! Har en hona därifrån (Dixxie) och hon är hur fin som helst och supertrevlig i temperamentet. Hon var helt tam när vi fick hem henne. Hon är lugn och trygg och snäll och nyfiken.

Hanna har en kull nu med en teddypälsad pappa och en lejonhuvad hona, båda i färgen havanna wienertecknat.

Lycka till!

Baralisah
0

#7 gud så söt!

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Myrans-kaniner
0

Hej hej! :) Jag heter Liza Sannestål och bor lite utanför Sollebrunn, alltså utanför Borås. :)

Jag föder upp vit, blåögda dvärgvädurar som går att ställa ut och ha som kel som du önskar. Jag tar hand om mina kaniner alltid i första hand och ja, kaninerna är mitt liv! Jag ägnar i stort sett hela min fritid åt dem, när man tagit på sig att ett sådant stort ansvar genom att driva en uppfödning ska man göra det. :) Och jag gör det fullt ut.

Eftersom jag har en lite mindre uppfödning så hinner jag ta hand om alla mina kaniner, och alla ungar är väl hanterade och kelas med dagligen. De är alltså tama. :)

Just nu så har jag en kull och det är två ungar kvar. (Av 4 ungar) Dom blev leveransklara idag den 9 januari. :) Det är en hane och en hona kvar, men vi har inte bestämmt än om vi ska behålla honan, men vi får ju se hur det blir :)
Jag har även en kull som ska komma den 15 januari. :)
Alla är givetvis märkta och har stamtavla! Så ed kan stälals ut ^^

Hör av dig om du är intresserad!
Mejla gärna.. Lizasannestal@live.se
Min hemsida: www.freewebs.com/myranskaniner/

Thumper-KG
0

#13: Tack Glad

kastanjen
0

Hej! Jag föderupp dvärgteddy (teddylöwen), lejonhuvad kanin och teddy dvv.. ta gärna en kik på min hemsida, har en underbar lejonhuvad tjej tillsalu (2v gammal nu) just nu och en dvärgteddy vuxen hona!!!

kastanjen
0

Glömde skriva att min hemsideadress är :www.kastanjen.dinstudio.se

Myrans-kaniner
0

Hej igen "Sisss! Du skrev ju att du ville tinga den vit, blåögda hanen som jag har? Men du har ännu inte svarat.

Vänliga hälsningar Liza

Sisss
0

#18:
Har skickat ett pm till dig :)

Myrans-kaniner
0

#19 Såg det ^^

[Wera]
0

www.berggrenskaniner.se.nu

Uppdaterar hemsidan nu :) med nya bilder & ny layoute. Jag föder upp teddyvädurar, har precis parat två honor, vi får se om det tagit sig. (Honorna som är prade är de på bilden)

Sisss
0

Tack allesammans!
Jag har nu tingat en liten sötis hos Myrans-kaniner :)

Ni kan stänga tråden

Kungshaga
0

Hej! Jag har en uppfödning av dvärgvädurar och Vädurar vår hemsida är inte klar men om du vill ha mer information kan du mejla mig på gabriella_ljufur@hotmail.com :D Ps. Vår hane är svart vit med blå ögon så det är ju rätt så stor chans att ungarna får det:)

Sen har vi en gulbrun japantecknad hona samt en svart vit hona med bruna stick hår;)

MarHai
0

Kul att du har hittat kanin nu! :)

Låser tråden.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Inlägget är låst för nya kommentarer