om K I F <3
jag satt nyss på en buss och funderade på att jag verkligen älskar kanin.ifokus. det kanske låter lite konstigt men ni är som en andrafamilj för mig. även om jag inte har träffat större delen av alla er underbara människor här, så känner jag ändå att man på något sätt hör ihop :) visst kan det bli konflikter iblnad, men det känns som om vi liksom accepterar varandra ändå!
ja, jag ville bara få det sagt att jag verkligen, VERKLIGEN gillar er mycket :) hoppas ni andra också känner så för kif :D
Medarbetare på Hundar.ifokus
Kan bara hålla med =) Träffat flera underbara människor här inne :)
Säger som Maja!
Vet ine riktigt vad jag skulle göra utan KIF :P.. Även jag har träffat väldigt många underbara vänner här :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Håller med er alla :). Har varit medlem i snart ett år, vad skulle man göra om man inte hade kif liksom? ;)<3 Bara allt som man har lärt sig är otroligt :O. Massor av <333 till kif :D
Emma
jag vill tacka kif, alla är så snälla ! :) om man frågar någonting så kommer det svar direkt ! snacka om att jag har lärt mig mycket här !
puuuuuss !!! <3
Håller med, det är verkligen en jättebra sida :) Har varit medlem snart i 2 år och kommer nog vara medlem lääänge till ;)