OT - Vad kan du inte leva utan?
Fins det något som du bara MÅSTE få minst en gång i månaden, annars får du konstiga kramper eller ögon som inte kan stå stilla utan bara far runt runt och letar efter något..?
Nu är det ju ganska omöjligt att man kan leva utan mat och vatten, men det är också ganska omöjligt att man kan leva utan TEX koccostoppar! (stavas?)
Själv kan jag inte leva utan CHOKLADBOLLAR!!!
Men det räcker att jag får i mig minst en chokladboll varannan månad för att överleva!
Ååh, jag glömde ju rabarberpaj med vaniljsås! Samma här, en månadsdos räcker!
Jag kan inte leva utan mina djur.
Och te, tror jag ^^
Hehe =) Helst ätbara saker. (antar att du inte äter dina djur :P )
Jasså jag fattade inte det ^^
Men det enda ätbara jag inte kan vara utan är nog te då.. Är beroende av det xD

Jag är beroende av: Patrik, jordgöbbar, vaniljsås, smör, salt, maple sirap, bröwnies.
Te eller vara vanligt kokat vatten ;D <3
Öhm.. jag måste ha frukt var annan dag minst, åtminstonde några gånegr i veckan. Samma med grön saker. Hamburgare "måste" jag äta iaf. någon/några gånger i månaden haha XP

Cola, tack vare Matilda ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
haha, Jolt Cola ocf. men jag dricker det för ofta ;( så jag får inte dricka det längre :"( eller får å får, jag kan itne ;D får en jä*la koffein kick ^^

Putt!

oboy
cola
marabou daim
saltade solrosfrön
och enligt min läkare, kött.
the vanity, it becomes insanity
Choklad & Pepsi max <3
Kolsyrat vatten! Jag dööör utan det! Ibland tar jag med det om jag ska va hoss en kompis länge, annars får jag värsta problemen xP
Men annars måste jag väl ha i mig "vandligt" mjölkchoklad en gång varannan vecka eller så. Bara en liten dos men ändå. Den måste jag ha :P
Cola o Chips, haha! :)
Är beroende av båda ;D
#6, dricker du vanligt kokat vatten!? :S :P
#16 ja, eller jag måste göra det, för min hals, annars sväller mandlarna (?) uppm, åså aa ^^ så jag "måste" dricka te eller "varmt" vatten, oftast m honung i :P

tuggummi! jag är helt beroende av det
tugga tugga tugga

Kaninerna, och Oboy, Och Mamma <3
#15 hahah, har det kommit någon ny chips sort på länge?! ;D;D
Dessutom är Pepsi mkt godare är Cola, hähä :D

pepsi<3
the vanity, it becomes insanity
14: Mjölkchoklad <3 vist är det marabou? Vi vann 2 kg så vi har ett litet lager med det hemma =) (plus så vann vi 2 kg toblerone 2 veckor efter)
Fanda <33333333333333333333333333333333333333
Jag är sockerberoende.. så socker :P
Zero <3
och kladdkaka och Te <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Typ.. choklad ^^

#10 hahaha koffeinkick :P det får jag om jag dricker för mycket kaffe :P
Själv så är jag beroende av kolsyrat vatten (sodastreamen är som en skänk från ovan!) och te ;p
Cola.. och godis :P
Verkar vara många som gillar te =)
Har försökt få min hjärna att uppskatta te.. Men, nejdå! Det smakar lika lite varje gång :S
SAFT! <3 En veckodos minst, annars vet jag inte vad jag gör!
Åh, jag kan inte kolla i den här tråden, får sån sjuk cola-abstinens! Brukar alltid ha hemma, men just precis nu finns inte en droppe:((((((
Sen blir de o dra till affären o köpa cola o chips till kvällen haha:D

Christoffer, han är väldigt god att äta på 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
putt

Jag behöver en daglig dos av en kram varje dag!
#32: =) Jag får komma å ge dej en kram varje dag! Hoppas jag duger!
Nudlar <3 :D
putt.
#34: Vi har något gemensamt!!!! NUDLAAR!!!

GLAAAAASS, aldrig en månad utan glass <3
förutom ibland på vintern då :)
Psst, jag äälskar också nudlar <3 med räksmak :)
#36 ja glass!! <33 det måste ätas :) älska isglass <33
Emma

#33 Ja du duger självklart <33! Men EN kram duger inte minst 3!! <33!!!

Jag kom på en sak till!! BEARNIESÅS!! ( Eller hur det nu stavas men att säga det det kan jag! )
Kom på att chokladbollar, brownies och kanelbullar inte går att leva utan och självklart muffin ;)<3333
Emma

40# BROWNIES 4-LIFE!
#39: Som på äffärn, bearnéssås! Hahahaha kommer aldrig sluta reta dej för det! =) <3
Djur, att inte få träffa elr gosa med något djur å choklad ;D
Lever för å med djur, det första min kille ska lova mig är att han förstår att jag älskar djur å att dom ska med vart jag än tar vägen <3
Cola, och även nu energidryck. Jag & Malin (lill-jarven) har druckit det som galningar i sommar å ja, nu är jag beroende. ;D

Choklad! :D:D:D<3<3 å te <3 å typ.. banan klubba :D <3 å vännerna<3 fast dom äter jag inte då ;P

åh.. Nje, jag är inte så jätteberoende av massa chokladbollar och brownies och nudlar xD Men däremot TE! <3 haha, vi har ett helt skåp med bara te, det borde jag fota någon gång xD Roibos, svart, grönt, allt! <3
Mvh Sigrid
Jag är beroende av mina akvariefiskar :)
KLADDKAKA!!! <33333
Förut var jag helt beroende av O'boy, jag var tvungen att dricka det varje dag. Men sen bestämde jag mig för att sluta så då fick ingen köpa in O'boy nå mer och nu har jag inte druckit det på länge… Fast jag blir rätt sugen på det då och då.. Vet inget annat jag är beroende av..
#36 Nej, blä! Räksmak får man tvinga i sig om man inte har något annat, haha :D Euroshoppers "biff-någonting" ska det vara ;)
Hmmm, kan typ inte leva utan finska piroger! Mummms!
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Piggelin, Twister eller Calippo måste slukas minst 1 gång i månaden (iaf på sommaren). Sedan willys apelsinsaft då och då ^^, Och lakrits off course, men det är ju så självklart<'3 Och kanske toasts med ost & curry är jag lite halvberoende av^^,
Matildas kola <3 (A)
Godis och tuggummi måste jag bara ha!iaf tuggummi
#53 Toast med ost och curry lät väldigt gott! Det måste testas!

Choklad

Nåväl verkar som att jag är den enda kaffekärringen här?
Kaffe utan socker men med mycket mjölk.
Marsvin 4-ever
.
när mamma lärde sig att dricka kaffe vågade hon inte tacka nej till det när hon sommarjobbade på någon mack. Sista dagon tyckte hon det var gott =) Själv tycker jag att det smakar kol! YUCK!
Har glömt min Relion *lr hur dt stavas* (A)
B E N & J E R R Y < 3 3

#59 Kaffe är gott :) och som du säger, utan socker mycket mjölk :P
#60 B&J mmm :D
Glömde tuggummi! Kan ABSOLUT inte leva utan det!
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Nästa person som svarar på det här inlägget är jag beroenda av ^^
#64 det blir nog mejj då (A)
#7 Vart får du currynudlar ifrån? O_O Gör det det själv eller köper?
Jag är också väldigt beroende av NUDLAR :)
-' Rebecca Johansson

"Oriel beroende" Need Oriel!!!

Kan inte leva utan mina djur <33 :)
Ooo juste. Apelsinjuice och b&j glass är jag också beroende av ;)
Emma
#68 *Spring till affären och köpa* :)
-' Rebecca Johansson
Här kommer en lista över pajer! (Kan inte leva utan paj)
1. BLÅBÄRSPAJ!!
2.Äppelpaj
3.Rabarberpaj
4.Nötpaj
5.Hallonpaj
6.Tacopaj
7.Björnbärspaj
Och nu kommer jag inte på flera fin fina pajer!

Mina barn förstås…
sen är jag också en sån som inte kan leva utan paj, framförallt äppelpaj…
och chokladbollar kan man absolut inte leva utan…
och kebab….

Min sambo och djur (fast jag har levt utan djur i… 7 månader….jobbigt!).
#68: Snälla! sluta frestas!! jag dööör!!!! 
#75 hihihihi :D
-röda äpplen
-ketchup
:)))
Förut var det även mjölk, men nu dricker jag vatten istället ;)
Kaffe! :P
I alla dess sorter! Latte, café au lait, capucchino, moccachino, hemmabryggt med mjök…
Och äpplen. Och tuggummi.
Varje dag. Flera gånger.
Godis! <3
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Min underbara dotter och min fantastiska man som jag älskar över allt annat! Livet vore fattigt utan mina systrar också. Trist utan mina kaniner!
#76: "Härmed säger vi farväl till våran medlem SamY som olyckligt vis avled av en svår frestelsesjukdom…"

Tokio Hotel,mina djur <3
#81 :D:D hahahah

Frukt och grönsaker! Varje dag…… Annars blir de nå fel i systemet XD
Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering
Flingor också! :D
Såklart
Cereal for life <3
Något jag inte äter men behöver en stor dagligdos av är såklart Paramore :]
Annars känner jag mig ganska beroende av vatten..
Jag har en viss känsla att jag skulle dö om jag inte får i mig vatten.
Jag är förstås inte säker, det är bara en känsla..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#85: känslor brukar oftast vara osanna. enligt mig är det helt möjligt att leva utan vatten!oroa dig inte! (haha)
Jag och sandra bakade något som hette riddarkaka och jag vart helt såld! En månadsdos, MINST!!!!!!!!!!

Nu är jag beroende av te (alla smaker) som jag dricker i skolan varje dag, och hemma:') *gottgott* Och Ben&Jerry's glassarna, önskade mig det i födelsedagspresent och fick 3 paket B&J (2 små och ett litet)<'33
varför är alla galna i TE!? det smakar ju bara kokat vatten och så är det så varmt så att tungan skrumpnar innan man har dött och förmultnat..
DET SKA VA OBOY!! :D :D :D :D :D
MINST en gång i veckan annars är det som att dö för att man inte har druckigt vatten på fyra dagar!!!
#88 Te är underbart :D
Varmt o gott! Jag tror jag ärligt talat blivit beroende av det.. Om man nu kan bli det. Varje kväll blir det som ett te-sug (det där lät konstigt xD), och då måste jag ha te. Så det såå :D
Jag skulle inte kunna leva utan min kaniner, dom måste jag gosa med och vara ute med minst varje dag! :'D

en riktigt god kladdkaka smakar super <3. Sen så är jag ju beroende av sånna fake magnum som dom säljer på bla Willys och Netto för 10 kr för tre st xD , AS GODA ^^
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Jag är beroende av folk som inte är beroende men endå beroende… NÅT! = Sant= Falskt= bävertröjor! :3
#92: funderade på att göra en trolltråd, det verkar behövas ^^
Ätbara saker, kaninerna och självklart hästarna! Hästar är mitt liv! :) Kaniner med då, men jag gör ju mer saker med hästarna.
93# Vad menardu med det?! HMPF!
jag kan nog leva utan mycket,
men jag tkr mycket om rostade mackor med smält smör och ost eller nutella på (A)
Sen tycker jag cokså om marabous mjölkchoklad 8)