Cassie till salu
Eftersom jag börjar gymnasiet till höst och ska bo på internat där man får ha högst 2 djur så måste jag sälja 2 av mina kaniner… :(
Cassie är en dvärgvädur i färgen brun zobelsiames manteltecknad. Hon är född 9 juni 2006 och är alltså 2 år.
Hon måste jobbas med lite. Hon måste hamna hos någon som är kaninvan eller väldigt säker på sig själv eftersom hon kan vara lite besvärlig ibland. Hon är lite skygg men om någon som har tid att jobba med henne skulle göra det så tror jag hon skulle bli en underbar kanin.
I tonåren var hon aggressiv, men nu är det vääldigt sällan hon är bitsk av sig. Hon ska absolut inte användas till Avel. Nu låter det kanske som att hon är jättehemsk och besvärlig, det tycker jag inte hon är, men jag vill att den som köper henne ska veta att hon är lite besvärlig och måste jobbas med lite och så.
Det här är ett jobbigt beslut men jag vet att det är det bästa för både mina kaniner och för mig..
Finns i Norrbotten, i Luleå.

Väldigt fin tjej, som bor väldigt långt bort. Annars e ja ju ute efter en zobelsiames brun tjej till Min lucas.
#2: Jag tror hon menar att hon ska para dem.
Hoppas du hittar ett bra hem åt henne!
Glömde skriva, PM:a mig på iFokus eller skriv här ifall du är intresserad, du kan även mejla mig på jojou-@hotmail.com men jag kollar oftare in på KIF än på min mejl.
Kan du inte har nån fodervärd på henne under dessa åren du är där? :) bara ett förslag.
#7 Jo, kanske det.. Men jag vet inte, fodervärd i 3 år…

Långtidsfodervärd :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ja, kanske det… Någon som är intresserad? ^^

Om jag bor kvar i Kiruna och har plats skulle jag nog kunna ta henne på foder i vinter.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#11 Om det bara är i vinter går det inte.. Hela första året är det åtminstonde säkert att jag inte kan ha henne… Kanske kan ha henne när jag börjat 2:an men jag vet inte ännu, så det bästa vore att ha en på foder i 3 år eller sälja henne tror jag.. Tror du det går?
#11 Har PM:at dig… :)
Hoppas att hon kommer till ett bra hem! :]<3
jag kan ta henne i 3 år bor brevid kiruna =)

Kommer du åka hem på helgerna? Kanske kan dina föräldrar ta hand om dem under veckorna?
Hehe, sista året jag bodde på internatet fick man bara ha två djur var. Jag och Katrin hade totalt 5 kaniner + en kull. Samt att jag och en kompis hade gerbiler tillsammans. Katrin hade även 4 råttor XP Man kan oftast tänja lite på gränserna ^^
Vilken skola?
#15 PM:ar dig.
#16 Jo, hem på helgerna ska jag. Mina föräldrar kan inte ta hnd om dem på helgerna. Jasså… Men det ryms ändå inte 4 kaniner i det lilla rummet.. x) Skolan heter Grans.
Putt
Putt

hehe, du kan inte smuggla in henne till någon av dina kompisar xD ? och säga att det är deras (A) ? eller kan inte dina föräldrar passa henne ? . Detta va inget på hopp eller så :P men bara kanske tips? på hur du kan ha kvar henne :P Fast vetinte om detta redan är sagt då jag inte läst tråden :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#20 Nja, det går nog inte, och mina föräldrar kan tyvärr inte ta hand om henne heller.
Men det finns säkert nån som kan ha henne i 3år :)
#22 Jo, hoppas det…
*putt*
#24 Tack för putten :)
Putt :)
jätte söt=) Hade gärna velat köpa henne om man hade kunnat ha henne till Avel. :P
#26 Ja, det är synd att hon är lite som hon är, för hon är verkligen jättesöt… :)
Hon är otroligt fin!
puttar
putt
Putt
putt
gud vad söt :D Vill ha <33
#32 Hon är till salu/fodervärd så ;)
#33 Ok, synd. Bra att det går framåt med din andra kanin i alla fall :)

Hon var verkligen jättefin, synd att jag inte har plats för några mer :(
#35 Ja, synd… :/
putt

Putt
putt

Skulle kanske kunna ta henne på foder beroende på hur lång tid?
#40 Minst denna höst + vår 2009. Sen på sommaren kan jag ha henne och sen när skolan börjar igen beroende på om jag skaffat lägenhet eller hur många kaniner jag kan ha så kanske jag kan ta henne. Annars skulle hon behöva stanna till sommar 2011, det är väl 3 år…

Hm.. ja jag kan nog inte ta henne så länge… :/
hoppas du hittar ett bra hem till sötisen!
putt
Putt putt
Jätte söt tös, vill dock inte ha en kanin som bits då jag inte har tid att jobba med det problemet :/
#42 Synd :/
#44 Hon bits inte riktigt, hon har inte bitit mig på typ ett år.. Men hon kan bita de hon inte riktigt känner om hon blir trängd… Men, ja, du har inte tid så.
Putt
putt…

Putt ^^
Nu är hon ute på prov hos en person, hoppas hon vill ha henne..
Saknar henne :'(