Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 370 ggr
Sashhi
0

Åh, Spöke. Äntligen ?

Jo, jag har då tingat en liten krabat som finns i Timrå. Jag bor i Stockholm, så vi letade transporthjälp. Vi hittade, men nu säger pappa att vi kanske kan åka dit & hämta honom. :D <3 Han är en vit rödögd underbar dvh-korsning. 25 % lejonhuvad & 75 % dvh. Åh, jag skulle bli så himla överlycklig om vi skulle kunna hämta honom. Jag fick syn på honom några dagar innan han blev lev. klar & nu är har fyra månader ungefär. :) Men, ni som fått syn på en kanin långt borta som ni verkligen vill ha.. GE INTE UPP HOPPET ! Uppfödaren kallar honom Ghost, men jag Spöke. x) Han passar föör bra i det, han är så cool. *drowl* Och ni ska fortstå hur svårt det var att övertala päronen till att jag skulle få en hane. :O Har haft en hane, min första kanin. Ska bli jättespännande med hane. :) Hade tänkt att han skulle bli en liten hoppare om han så passar med det. Hiroshis plan är ju samma sak, vilket hittils verkar gå bra. Hans riktiga namn får ni veta sedan när vi hämtat honom. xD Vet inte varför, men ni måste ju också vara lite spända på hur han ser ut & hans riktiga namn. Sparar det bästa till sist. :) Så namn & utséende får ni veta kanske snart, för om vi åker så blir det denna torsdag som kommer. :D Sorry, var tvungen att skriva av mig (A) Blev ganska långt, hoppas ni orkar läsa igenom !

Not your mom, not your milk.

malinroth
0

Vad roligt! :)

Sashhi
0

#1 - Jaa, ska bli väldigt spännande. :) Men vi ska ringa till en med lagom stor bur idag, annars så har vi två till som vi kan ringa. :)

[Caaassie]
0

Vad kul! Lova att visa bilder på honom när du har hämtat han! :D

Sashhi
0

#3 - Absolutely ! Ska överlasta hela fula, nya *harkel* KIF med bilder ! : D

Sashhi
0

Hmm.. har fått för mig att alla på KIF "hatar" vit rödögda, fast  kanske fick för mig det eftersom jag drömde att typ alla medlemmar hade skrivit i nån tråd att de hatar vit rödgögda. x)

emms
0

Vad kul :D.

Bildbomb, bildbomb, biiiildboooomb!

Emma

Sashhi
0

#6 - Hah, ofc. :)

[Niike]
0