Dragit av sig mkt päls?
Tycker det kunde vatt intressant att veta hur mkt era kaniner har dragit av sig när dom bäddat till sina ungar, om det bara är mina som är så överdrivna, haha^^
Lägg gärna upp bilder, här är på Flinga efter hennes första kull, kan berätta att hon drog av lite till efter denna bilden också.,. höhö.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
HAHA
Med vänlig hälsning,
Jenny
Årissa har dragit av sig måttligt mycket också..
Hela magen, frambenen.. hela baken.
HAHA snyggingar du har Hanna ^^
Det är roligt att titta på när de rycker av sig pälsen. Myran blev så trött av det att hon la sig och vilade med munenn full i päls (y)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Azka drog inte av sig så jätte mycket.
Ping Pong och Lollipop (när de är skendräktiga) drar av sig extremt mycket. Säkert flera liter :P (seriöst). Jag fattar inte hur de fortfarande kan ha hår kvar på kroppen.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
HAHHA
Med vänlig hälsning,
Jenny
#6 Eller hur (a) mina överdriver antingen på ena eller andra hållet :P Flinga och Årissa drog bara av sig LITE för mkt medans Thess inte drog av nått alls först sen la hon nån tuss här och där :P Men Årissas ungar har det mys i sitt bo iallafall massa päls, hon hade ju mkt kjol och man innan och så.. men hon fäller nu också så det va väl lättare att dra av sig antar jag..

Min kaninhona drog bara av sig några hårstrån, men de verkar ha blåst bort redan nu efter tre dagar :-(
#10 du kan låna lite av årissas hår, hon har så det räcker och blir över, hehe

#0 hahaha va söt den såg ut men nästan ingen päls alls XD hhahhha förroligt asså ^^
jag har själv en naken kanin här hemma nästan (A) innan bebbarna var de en pekingteddy.
har inte fotat henne då ja själv tycker att hon ser hemsk ut.

Skicka lite till mig då :-) Varför fattar inte alla honor vad de ska göra?
Alma har dragit av sig en hel del päls, men absolut ingen som syns. =P
Iofs så fäller hon, så det är väl den pälsen som dragits av.
#12 jo, det va hon också hon drog av lite till sen så hon hade precis bara lite på ryggen och i huvet XP kändes läskit att ta i henne sen för hon va typ piggig överallt :S:P

Jag har tyvärr inga kort men bägge mina honor överdrev också en smula
framförallt Dansa.

Älva drog av sig typ allt hon fick tag i, det slutade med att hon bara hade en tuppkam på ryggen kvar. Hela magen och sidorna var rosa! Hon såg hur rolig ut som helst x) Tänkte dock inte på att ta bild…
#17#18ja, så är vissa av mina också, kan det va så att tedysar kanske är lite väl överdrivan xP
Syrrans hona har dragit av så mkt att hon är kal på magen iaf. m det är bara hon.. min kompis kanin drog också av så hon blev kal om magen.. men inga andra ;)

Min kompis fick kaninungar idag och honan hade inte dragit bort päls överhuvudtaget:/ Dom fick ha hö för tillfället tror jag
puttar :)
haha vad söött :)
lite för mkt här också.. hon är väldigt "tunnhårig" nu, hala magen, och sidorna.. undrar varför dom drar där :P magen kan man väl först men sidorna, och rumpan? hmm

haha :)
haha :D
Med vänlig hälsning,
Jenny
#24Knaset hade dragit av ännu mer inatt så nu har hon inget på frambenen heller inget alls på magen och inte mkt på sidorna, men ungarna har det skönt :)