Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 451 ggr
Sashhi
0

Utebur, ganska brådskande !

Jo, eftersom vi inte ska köpa fyrfackaren så letar jag nu ganska brådskande en utebur, så stor som möjligt. Då jag ska troligen få hem en kanin senast 14 juli. Ni får gärna skicka länkar till annonser, eller om ni säljer egen. Ska finnas i Stockholmsområdet.

Not your mom, not your milk.

thexclub
0

har ingen bur, men håller tummarna för att du hittar en nurå =D

the vanity, it becomes insanity

Sashhi
0

#1 - Jaa, annars får jag ju inte mitt lilla Spöke. <3 Funkar även i Uppsala. :)

Melvis
0

bor i uppsala, men har tuvär ingen bur till salu

Sashhi
0

#3 - Jaha ?

emms
0

har för mig att det var nån här som sålde burar och kaniner som bodde ungefär där uppe men jag vet inte :)

Emma

Sashhi
0

#5 - Blir ganska dyrt med helt nya. :/

Emma-
0

Du kan ju kolla på blocket och eniro och sånna sidor. Fast det kanske du redan gjort.. Hoppas du hittar någon i alla fall :)

Sashhi
0

#7 - Det har jag, båda. Har mejlat några, men de flesta säljer inte ens lagliga burar. ;o tips? på fler annonssidor ? (Vet redan: ABC-annons, Eniro, Blocket.)

[Wera]
0

*en fråga bara* Vrf ska du inte köpa 4-fackaren (A) ?

Sashhi
0

#9 - Den fick inte plats i bilen. T-T Dessutom var den allmänt.. ganska skabbig.

Sashhi
0

putt

[Wera]
0

finns en hel del burar på blocket ;D

[Wera]
0

#10 Hade du inte sett bilder ;D ?

Sashhi
0

#12 - Har mejlat några, vi får se vad det är för mått. Vill ju självklart ha en laglig bur & ska få en dvärgharekorsning, och dom är aktiva kan jag säga. x)

#13 - Joo.

[Wera]
0

#14 Jag hittar inga snygga stora 4-facks burar (eller 3-facks burar) vill ha med måtten 50x100, men allra hälst 70x100 eller 60x100, det finns bara 50x50 = LITET och 60x60, det kan man väl inte ha en dvv i elr ;D ?