smaka på kaninpellets
har någon här smakat på sin/a kanin/ern pellets? :P
hihiih jag har ^^ det var inte gott :P
Medarbetare på Hundar.ifokus

haha jag har faktiskt aldrig tänkt tanken att ta mig en smakbit.. tycker inte dom ser så smaskiga ut faktiskt.. Men min hund brukar knapra i sig några ibland.. ;P
// Nathalie
Jag har smakat, ingen spec. smak. spottade ut den. Den började svälla i munnen ;P
men jag har smakat, hundmat, kattmat, marsvinsbajs, fiskmat. haha. :)
#2 marvinsbajs :o hahahahaah XD
jag har smakat på hästgodis, som va as äclkiga, men inte kaninpellets… ännu XD
#3: Jajustja, jag glömde. Hästgodis från Pollux. HAHA, ciss är mitt vittne. (A)
Marsvins bajs är inte så dumt, med lite salt&peppar. HAHA, skojja of course. Jag var ganska liten när jag smakade det. inte direkt igår. :)

Nej det har jag inte, kommer nog inte göra heller (A)

Jag har smakat kaninpellets. Det var inte så gottx)

Jag har inte smakat men jag har smakat kattmat.

Jarå, flera gånger. Min pojkvän brukar titta lite skumt på mig när jag äter av kaninernas mat/godis.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
har inte smakat ^^
- Mvh Emma
Ja, det var inte gott.
Fast det finns ett godis med olika smaker som faktiskt är ganska gott… det är typ "mjölk/youghurt pluppar" av något slag x)
Naej, men hos min kompis käkar jag typ alltid hamstermat. x)
Not your mom, not your milk.
jadå, fast det var rätt längesen ;)
Jag har nog smakat det mesta jag ger kaninerna, om inte allt… utom just pellets. Men man får väl ta sig em smakbit på det också ^^

#14 Hahah, det mesta du ger till kaninerna, menar du hö, halm och sånt också ? xD
Nae men jag har smakat hö och gräsXP
Ja, har smakat stampe. Det smakade ungefär som fiberflingor ^^. Det var faktiskt ganska gott x)
Emma
#17 haha, det kanske blir din frukost framöver!;D
Jag har inte det men vår katt har och han ville direkt inte berätta hur det smakade.

#2 Marsvinsbajs? uuuusch ^^
Jag har smakat! Smakade inte sååå äckligt men inte gott heller… Har däremot smakat hamstergodis (mjölkpastiller typ, asgott!) och hästgodis med mintsmak.
#19 Haha;)
Ja det har jag.. för länge sedan så jag kommer inte ihåg vad det smakade :P
Hundchoklad har jag smakat ;D skit gott ju :P Iaf vad jag kommer ihåg, var typ.. 10?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
jepp..klart jag har :P
Har inte era mammor lärt er att man ska smaka på allt? :P
Nej, det har jag inte. ^^ Inte just pelletsen i alla fall men annan kanin mat/godis
#18 nee tror inte det. Äter nämligen inte frukost. Hatar flingor som frukost med ;)
Emma
Ja det har jag XD flera ggr
#15 jadå, det har jag smakat många gånger ^^ Har man trist så har man xD
Marsvins mat smakar mumma, sånt hära blandfoder. :)
jag använder det inte nu, gjorde
Haha, inte kaninpellets, men får-pellets har man väl testat, när morfar levde och hade djur hemma ;)
Och när jag höll till i stallet för några år sen har jag smakat av allt jag hittade i foderkammaren, från korn till shy feeder.
tycker det ser ganska gott ut, så jag ska nog testa.. :) Har smakat hundkäk, minns dock ej smaken ^^
Nope det har jag aldrig gjort. Vet inte varför, det borde jag nog göra, nu när du säger det ^^

#32: haha, varför? ;D
the vanity, it becomes insanity

Sitter och knaprar på en nu xD Haha .. smakar lite konstigt. Inte äckligt direkt ..
#33, vet inte xD Gott ?
#34 visst smakar det lite fiberflingsaktigt? :P
Emma

Fyja.. det var värkligen hemskt! det smakade BAJ.. BLÄÄ!!
Har ätit kanin godis vitamin drops som finns på konsum =P

Har aldrig smaka på det och tror inte jag tänker göra det heller ;)
Det smakar som ihoppressat tidningspapper.. Det va inte gott iallfall
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Jag har smakat både Stampe pellets och Carrier, tycker de va rätt gott xD Smakade salt och flingor!
ja, det har jag. jag tyckte t.o.m att det var sådär ;)

Nepp, men ska smaka nångång :)

Ja de har jag men de va inte särskilt gott :P
Men nå godis jag köpte till dom engång som heter nått Skogsbär är grymt goda! :P dom brukar jag äta av xP
Jag har helt klart smakat mina kaniners mat. Jag vågar inte ge dom något som jag inte kan äta :P Det smakade inte så dåliht enligt mig. Smakade bara örter :)
Jag smakade det igår med Cassie, och USCH va de va äckligt!!! Det smakade BAJS och GRÄS! Fy f*n säger jag bara xD

ja har smakat, inte så jättegott precis, smakar skunk