Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 434 ggr
Katter3
0

Tänker fortfarande...

…på en kanin som jag såg i djuraffären för ett tag sedan. Jag vet inte varför, men ibland så kommer jag att tänka på kaninen. Det var en svart kanin med rättuppstående öron, så himla fin. H*n låg och myste i sin bur, och skuttade runt lite sedan. Och jag bara stod och tittade, kunde inte gå där ifrån. Kände att jag ville ha h*n, men det gick ju inte. När jag gick ut från djuraffären med mamma så ville jag mest av allt springa in igen och köpa kaninen.

Någon mer som sett en kanin och blivit förälskad direkt, fast inte haft möjlighet att köpa?

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

emmsaaan
0

Nja. Men sådär känner jag om en kamera ist ^^

Frihetens
0

#1 Du har väl en bra kameran? :P

Nepp.. har aldrig känt så.. inte vad jag minns iaf :)

emmsaaan
0

#2 Jo men har alltid velat ha en Nikon D40. Jag hade ställt in mig på en sådan.
Så fick jag min i julklapp och kunde inte direkt säga nej ^^
Men nu när jag ser allas kameror, din t.ex, så ångrar jag mig. Men jag är ändå nöjd med min.

Tina-A
0

Ja, så har jag känt några gånger. Fast oftast från "räddningskaniner" som behöver ett hem fort.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jennie104
0

Jepp

Såg en madagaskar färgad kaninunge som såg ut att vara MINDRE än 8 v! Typ 6/7 veckor! H*n var verkligen jätte söt!

Noa-Nisse
0

ja, mååånga ggr kan jag säga ;) jag tror nog att jag känner så inför varje kanin. i en av de djuraffärerna vi har här hemma har kaninerna det jättebra. stort utrymme, och leksaker i buren. och jag har nog inte sett att dom säljer kaninungar mer än en gång. nej dom säljer nästan alltid halvvuxna kaniner eller vuxna kaniner. vilket endå är bra, för då blir det mindre sånna impulsköp för att kaninungen är söt. visst dom vuxna är också söta ^^.

men ja, nu kom jag lite ur ämmnet! men där i den affären skulle jag vilja ha alla kaniner för dom ser ut att må så bra och ser friska ut! jag blir mer "köpsugen" om kaninerna ser ut att ha det bra! ;)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Lippo
0

Ja, jag blir konstigt nog alltid kär i djuraffärskaniner :P
När jag praoade skötte jag om en hermelin Otter som hette Herrman och han var så charmig! Det var innan jag köpte Molle och då fick jag ingen till kanin.

senna
0

för många gånger har det hänt sådär. :P

Creation
0

Så är det för mig också! Fast med både marsvin och kaniner, så jag får dubbel smäll xP

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[Niike]
0

Njaae, inte vad jag minns :P