Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 419 ggr
Naaathaaa
0

Hona & Hane säljes.

Har två ungar kvar från Animekullen.

**Peach Girl:
**Verkligen en underbar tös som vill ha mycket uppmärksamhet.
Söker en ägare som kommer ägna sig mycket åt henne och kommer hopptävla. Hon är mycket fin och kommer nog göra fina framsteg på banan. Hennes syskon hoppar mycket fint och är frammåt. Även Peach då.

**Baby Love:
**Är lik sin syster men aningen lugnare. Även han kan bralla loss ordentligt och hariktigt kul men är försiktigare. Kommer nog bli en alldeles fantastisk hoppkanin av honom med. Bäbis är som en riktig lite baby. Gillar ligga o gosa i famnen.

E: Loved at first sight (Rak Svår 4 pin, Krok Svår 3 pin)
U: Silvergläntans Sahara (Rak MSV, Krok Lätt 2 pin)

Färger; Viltgulbrokad/ japanbrokad
Födda; 17 November 2007

Finns en massa bilder, bara att säga till så lägger jag in det. Finns även en del på föräldrarna.

Finns i Skåne men kan transporteras i hela landet.

galaxens
0

Om det skulle underlätta för någon kan jag nog transportera dem/ någon av dem till stockholm (och på vägen längs E4) den 29/2 (på fredag)..

De är värkligen jätte söta <3 Skulle gärna velat ha en av dem själv men har dock inte platts

Naaathaaa
0

#1, Tack så mkt. De va snällt ju ;) Få se om vi hittar ngn intressant tills dess.

Kan passa på att säga jag ahr en del intresserade men har ännu itne funnit rätt hem för dem .

[Niike]
0

putt

[chriistina]
0

Det är värkligen sååå underbara kan även jag intyga!
De som köper ngn av dessa lär inte ångra sig :) <3

Naaathaaa
0

#4, Hehe, tack. Jo, de e helt fantastiska ;)

PaaatyPalm
0

Putt :) , Hoppas Villes syskon får det bra :) ^^

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Naaathaaa
0

#6, Ja det får vi hoppas =)

Vill nu meddela att Peach Girl NÄSTAN är såld. Är en väldigt intresserad men ville fundera på det. Dock går det fortfarande bra att visa intresse för henne.