AKUT - Social kanin!
Hejsan!
Har en kanin som söker nytt hem. Kelig, go och oerhört sällskaplig helt klart en perfekt familjemedlem, vill vara med överallt. Vi har påbörjat Kaninhoppning med honom men har nu inte haft tid med honom på ett tag. Van vid att vara ute och inne, sommar som vinter. Vill ha ett nytt hem omgående annars fruktar vi att veterinären blir den enda utvägen. Medföljer gör en stor innebur med monterbara hjul (nypriset på buren var 1000kr), hö, mat, matskål, vattenflaska m.m.
Hör av dig vid intresse av denna underbara vän.
Pris: 300 kr (symbolisk summa - hemmet viktigare)
Finns för avhämtning i Umeå.
(oseriösa göre sig ej till besvär)
Född: 2007-06-06
F/T: gul/svart japantecknad
Ras: Dvärgvädur
Köpt: Uppfödare
Kön: Hane
Kastrerad: Nej
Öronmärkt: Nej
Papper på hans ursprung finns…
PM:a mig vid intresse ! Kan eventuellt transporteras utanför Umeå!

Har du bild på h*n ? :)

^^putt
Oj oj. hmm, på bilderna där man ser hela buren så ser det dock inte bra ut :/ Alldeles för lite spån.
Men han var sööt :D Men kan dock inte ta han..

det mesta spånet damsög jag upp runtomkring buren idag
därav det lilla spånet… och på något sätt är han emot höställningen och låter inte höt ligga kvar i den, han är en kanin som älskar att busa med allt om det så är att slänga omkring matskålen 
#7: Okej?
#7: Vet hur det är. =P
Hade en kanin som var precis likadan!
Varje morgon var det en ca 10cm tjock ring runt buren med spån och i princip inget spån kvar i buren.
Kan ju bero på att han rejsade runt runt i buren om kvällarna.
Höet slängde han runt med också.
#8: ?
#10: Fattade inte riktigt först xD
Men nu fattar jag ;)
Vilken sötnos ^^ Puttar lite åt dig :)
#11 Okej ;)

^^putt
jo han är en sötnos och jag hoppas på ett nytt hem åt honom så snart det går. Jag har också kontaktatlivlinan om hjälp med omplacering men dem har inte hört av sig, han har finnitspå blocket och eniro. Folk har mailat och ringt men aldrig återkommit. Snart har vi inget annat val än att ta honom till veterinären
Jag e såååå förbaskat allergisk mot honom att jag kan inte ha kvar honom hur länge som helst….
Sötnos :)
Puttar upp lite åt dig. ^^