Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1159 ggr
Ync
0

Kaniner i snö!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilder från igår, :)

Embla mitt i popcornskutt/glädjeskull
fast ganska suddig ;D 

KOMENTERA INTE FÖRRÄN JAG SAKT TILL! :)

Ync
0

EmiloBoy! :D

Ync
0

EmiloBoy&EmblaGirl <3

Ync
0

Emilo <3

BiancaW
0

Om man har en inne kanin hur länge kan man ta ut den i snön?

Ync
0

Vid äppelträdet :)

Ync
0

#4; ursäkta men inga komentarer!

Nu äre fritt för komentarer. :)

twinnie
0

Fina bilder, lite mörka bara.

Tycker att det är lite riskfyllt att ha en hona och en okastrerad hande tillsammans .. Embla är ju ganska ung fortfarande..

Ync
0

#4; om man har en inne kanin ska man inte ta ut den alls, det blir sån stor värmeskillnad och då kan de dö.

Ync
0

Jo, men jag har koll på dem hela tiden och sitter där med dem, det har ingen som helst lust att para sig. : )

Men jag ska para Embla och Emilo. de är trotsallt 9 månader

senna
0

oj så mycket snö ni har fått, gillar kaninerna det?. :D

är emilo kastrerad eller? :)

ciss
0

#10: Det är han inte.

Fina bilder!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sotis
0

Fina bilder:) Fast lite mörka.

sputtnick_plexus
0

Fina bilder! :)

Dior_94
0

Så söta! :)

Elina.
0

#9: "Jo, men jag har koll på dem hela tiden" På bilden i inlägg#2 har du verkligen inte koll på vad dem gjorde, hade de försökt para sig så hade de mycket väl kunnat få till det innan du skulle ha hunnit ingripa.

Men bilderna var fina, fast som någon annan också kommenterat - lite väl mörka. Jag tycker att några av bilderna kunde ha fått en bättre vinkel ifall du varit i kaninen höjd, men det viktigaste är ju att du som fotograf är nöjd med vinkeln :-)

flisan93
0

fina bilder:) Undra om de blivit parade nu? Asså jag menar när vi var hos Tess

[Zorro_93]
0

jätte söta kaniner!

psyko
0

Åå vad mysigt det ser ut:) Första snön är alltid kuligast.

Vf börjar alla hålla på med "Du kan ju inte ha en hona och en hane tillsammans!?".
Men det är väl hennes problem, det behöver inte ni lägga er i. Om hon säger att hon har koll på kaninerna så har hon väl det, det är inget att disskutera. Hon är faktist 13 år och inte 5.

twinnie
0

#18 Det är bara något man reagerar på. Hur ska man kunna veta att hon har koll om man inte frågar? :S

senna
0

#19 - håller med!

johanna_loveAnimals93
0

Fina bilder. :)

Noa-Nisse
0

finafina bilder!! dom är så himmla söta dina kaniner! små och härliga! synd att du inte gick ner i kaninernas höjd, och kanske lite närmare bilder för att man ska kunna se kaninerna bättre :)

men, en kanin kan ju bli med ungar på bara 1 sekund, bara in och ut sen är det gjort, snabbare än man ens hunnit ta över en fot över kompostgallrena!
men somsagt det är dina kaniner och jag tror säkert att du vet bäst när det gäller dom :) jätte söta är dom, och om dom får ungar kommer dom också säkert bli jätte söta och gulliga! :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Naaathaaa
0

Sötisar =D Och så mcyket snö ni har då… Så roligt..

Ync
0

#18; Tack, du är nästan den ända som förstår att jag är 13 och inte 2. :)

Jag ska para dem. Det är mitt eget val och jag vill att hon ska få en kull lagom till hennes ett års dag.

Ync
0

Det blev mörka bilder för att det var i skymningen :)