Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 470 ggr
flisan93
0

OT-Händer på lovet?

Som rubriken säger:) Vad ska ni göra på lovet? Något speciellt?

Tixy
0

Halva lovet har ju redan gått för mig, haha. :D Men.. än så länge har jag varit på råttutställning och vänt (inga ungar där ;o), träffat min kompis Pernilla från Skogås, träffat Markus (ex/kompis) och varit på Ikea. Idag blir det antingen hemmasittande, hundträning eller att jag träffar min kompis Daniel från Ulricehamn, om han hör av sig, vill säga. :)

Vad jag ska ägna den sista delen av lovet till.. jaa.. Lite tid ska jag lägga ner på provförberedningar, sen ska jag kanske börja på en ny kaninsele. Och självklart mysa med rådisarna. :)

myriis
0

Jag har hunnit mer att slappa, driva runt lite, shoppa, titta på filmer och varit ute med lite kompisar (: Blev liiite problem igår när jag skulle smita in halv ett (mina föräldrar visste inte att jag var ute) och jag hade inga nycklar, lol alltså x)

flisan93
0

#2 haha…taskigt:) Hur kom du in då? Blev dina föräldrar arga poå dig?

Keligast
0

Halva lovet har redan gått för mej men jag har..

Haft filmkväll med mina vänner, bowlat, shoppat, tonat håret i mörkbrunt & bara slappat :) Gosat med Dumle´ <3

KajsaM
0

Halva lovet har gått här med..

Har varit i Piteå och shoppat, varit med kompisar, sett film och myst :)

myriis
0

#3: Jag knackade som en galning.. xd Väckte allihop typ så dem stod och stirrade på mig. Jag tror dem var för trötta för att skälla ut mig, för dem sa bara "Vart var du? Du skulle ringt.. vi går och lägger oss.."
Har inte träffat dem idag så vi får se hur det blir x)

Tixy
0

#6 HAHA :P Min morsa hade antagligen styckat mig, så hade det blivit världens fajt, som slutat med att jag dragit ut igen. XD

myriis
0

#7: Haha x) Jag ska ljuga om att jag bara gick ut och gav kaninerna mat och glömde tiden, lol Undra om hon tror på det xD

Tixy
0

#8 Jadu.. Vi nerds här på KIF får väl hålla tummar och tassar för dig. ;D

ciss
0

#8: Haha ^^

Jag har varit med kompisar, kaninerna & familjen. Och på stan :)

Ska på begravning idag också ..

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Leoponken
0

#10 Så synd att du ska på begravning.. :'(

Nästan hela lovet har gått för mig, har bara några dagar kvar :/ Har lekt med kompisar, varit med Leo.. Shoppat lite och så. Ja, bara varit hemma och sånt.. Haft det skönt!

emmsaaan
0

I helgen var jag i gbg och sov i husvagn. Åkte buss 7 timmar dit sen shopping och sen tåg 4 timmar hem. Min pappa jobbar där borta för tillfället och har med sig husvagn.

Sen var det begravning av min kanin igår. Och ska ev. bli begravning imorgon också. Ska avliva min gerbil. Kul lov… :'(

jees94
0

jag har mäst varit hemma, gosat o hoppat med nisse, min bror fyllde år igår så släkten kom.. och idag ska jag packa för jag åker på handbolls cup till skövde i morron kl : 04.30… xD så är jag där tills på söndag!  :)