Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1584 ggr
Lojs
10

Nåltovad kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Tänkte visa upp min första nåltovade kanin, en liten nyvaken vädursbebis. =)

Kika gärna in hos oss på nåltovning

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Vovisch nr2
1

Nämmen så söt!

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

[Lollo1402]
1

Åh! Vilken söt! Min första reaktion var såhär* Hjälp! En sån liten!* Den är sjukt lik en riktigt! Och super fin!

Lojs
0

#1-2 Tack! Jag är inte helt nöjd, men jag behöver nog träna lite mer på kaniner, och hitta lite mer roliga ullfärger att använda. Det var enkelt att göra den i alla fall, jag började med två bollar, en avlång för kroppen och en rund för huvudet, sedan var det bara att pilla dit resten. =) Jag är sugen på att göra fler, kaniner är så himla söta och jag har inte möjlighet att ha någon egen just nu. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Tjeja
1

Oj så söt!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Love Lejonhuvadekaniner
0

Super fin! Såg väldigt lik en riktig;)

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Kaninernasbästa
0

Trodde först att det var en riktig kanin :) sjukt likt iallafall :):)

Lojs
0

Tack! Vad snälla ni är!

Medis på akvariefisk.

[zendaimimon]
0

Jag trodde också att det var en riktig kanin på bilden, otroligt bra gjort. Du skulle ju kunna sälja dina verk :)

Lojs
0

#8 Tack! Jag säljer lite om någon sagt till att de vill ha något, men gör mest för att det är så himla kul. =)

Medis på akvariefisk.

Lojs
5

Jag har gjort en kanin till, tänkte visa här igen. :)

Medis på akvariefisk.

Lojs
3

.

Medis på akvariefisk.

Myrra
0

Jisses va duktig du är, jättefin kanin!✨

frejaspluto
0

Supersööööt!!🌙🐇🌸

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜