Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 929 ggr
visslis
0

vad är bra och mindre bra

jag skulle vilja veta vilka frukter och grönsaker ni brukar ge era kaninisar några

och vad ni tycker om mango till kanin

visslis
0

ps

. ger inte mango ville bara veta om det var bra

[fin_kanin]
0

Du kan läsa det på kaninmagazinet.se!:)

frejaspluto
0

Läs på olika webbsidor. Det är som är bra, hö, vatten , gröna blad, kryddor , färska. Timjan, citronmeliss , koriander, Gnagarmat, får han bara nångång. Lördag eller nått. Ger honom mandel, det älskar han! Det finns saker som man inte ska ge. Sund förnuft. Kanin är vegetarian. Sen beror det på hur man ger och ofta hur mkt man ger på en gång. Efter en hård träning , vår kanin brukar dricka ur skål, smoothie bara få upp hans vanliga sockerhalt. Han hoppar tills han blir trött. ! Det var nångång jag tyckte att kanin ska bara dricka vatten och det stämmer ren frukt en bra smoothie! 🌸

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Frosstis
0

Kaniner är veganer :P 

Jag tror man inte ska ge mango… det är ju en stenfrukt.. iaf! Jag ger morot, gurka, sallad, blåbär (ibland), nån torkad fruktmix från zooplus, apelsin och clementin :) basically. Ibland får han smaka på smoothie också. (jag gör vegansk smoothie)

frejaspluto
0

Haha jaa, koriander, en liten broccoli, citronmeliss det älskar våran kanin! Vegetarisk smoothie ! Jättegott! 🍁

[fin_kanin]
0

Mango har min kanin smakat någon gång. Älskar det;) Han tycker det är liiite för kladdigt bara. Han får dra bak morrhåren rejält för att inte få kladd på dem!

Frosstis
0

#5 Vegansk smoothie😃Alltså inga animaliska produkter, gjord på havremjölk ist för komjölk o sådär :)

frejaspluto
0

#7 haha oki! 😀

Rebecca.katt
0

Jordgubbar😋