Frågor om buren....
Hejsan! Jag kanske ska skaffa en kanin men det jag undrar är vars finns det o köpa en sånhär bur? (Bild längre ner) Är det något särskild filt hon har under buren och ska dom vara inne i buren hela tiden om jag har den inne?
Är det inte din bild så måste du fråga om lov innan du tar den ;)
Har för mig att det där egentligen är något hyllsystem? Så hon har nog byggt ihop den själv.
Det går bra med vanlig fleecefilt i botten. Och hur menar du med att den bara ska sitta i buren om den är inne? Självklart måste du ta ut din kanin så att den får sträcka på benen näst intill varje dag! Du kan ju inte köpa en kanin som du för alltid låser in i en bur?!
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
Ja man köper varje bit för sig och bygger ihop själv. Någon frågade tidigare om detta men jag tror att man kom fram till att de inte såldes i Sverige(?) utan man får beställa på amazon eller ebay.. Inte helt hundra dock
Tack! ;) ska läsa på lite om kaniner nu :)
#2 Jo har också för mig det. Försökte precis leta upp den tråden igen men hittar inte. Vet inte riktigt vad jag ska söka efter :P Minns bara att jag själv försökte googla efter en svensk sida den gången :)
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
Har du tillstånd att få låna den bilden?
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Testa att söka på "rabbit cage cube" på amazon och ebay. Dyker upp en del liknande ^^
Oj, syr, tänkte inte på det men du får ta bort bilden elr tråden om SU vill :)
Har du inte frågat personer så länka istället till bilderna i framtiden.
-' Malin Hultman
Det är ingen bild som hon har gjort utan jag screenahottade på en yt video
#9: Men spelar ingen roll. Man får inte ta bilder utan fotografens tillstånd. Då får man länka till videon och säga vilken tid in i videon buren finns.
-' Malin Hultman