Skaffa kaninungar?
Jag hade tänkt köpa en eller två kaninungar. Vet inte om jag ska ha en eller två.. Ni får gärna skriva fördelar och nackdelar om att ha två st eller en.
Ska du ha de inne eller ute?
Hästar och kaniner är livet 
#2 jag skulle dom/den ute :)
Okej, jag är inte proffs men:
Kom en grej
Fördel med 2: Kaninen känner sig inte lika ensam
Jag har en liten kull med ungar just nu, skicka PM om du är intesserad:D
Har du kaninen ute tycker jag absolut att du ska skaffa två annars blir den nog väldigt ensam. Har man en innekanin så är den ju alltid med men ute så sitter den ju där själv. Ffa när du är i skolan, hos vänner eller sover så sitter den där helt ensam. Kaniner är sociala djur så det tycker jag känns väldigt tråkigt.
Det är nog bäst att ha två egentligen… Men om du har mycket tid för h*n så går det ju alltid bra. :)
Skaffa två kaniner, helt klart. En människa kan aldrig ersätta sällskapet av en annan kanin, även om du skulle vara med kaninen dygnet runt.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Om du skaffar två så blir det roligare för kaninen, men alla kaniner funkar inte tillsammans med andra kaniner så det får man va berädd på också
Tänkte bara säga att vissa kaniner trivs bäst ensamma:)
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
#10 Jag skulle vilja påstå att det är väldigt få. Ofta går kaniner inte ihop på grund av för lite utrymme eller för att alla kaniner inte passar med varandra, precis som att alla människor inte går bra ihop. Men hittar man rätt kaniner så är jag säker på att dom allra flesta vill ha en kompis.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Två honor eller en hona plus en kastrerad hane skulle vara att rekomendera från mitt håll.
+ Dom får sällskap av varandra, när dom flyttar till dig så har dom varandra istället för att en ska komma helt ensam också.
- Kommer faktiskt inte på någon nackdel! 👍
Vänliga hälsningar Ellen