Vad man vill se!
Ibland sitter man vid KIF och kommer på "Jag har läst att det finns en teckning som heter manteltecknat .. Men hur ser den egentligen ut?"
_Det där var bara ett exempel då, för jag vet hur en mantelteckning ser ut ;)
_
Eller så kan det vara att man sitter här och så gärna skulle vilja se en bild på en chinchillafärgad hermelin!
Och då kanske man söker på google för att få reda på hur en färg eller teckning ser ut, eller kolla på bilder på den färgen. Men det är ju inte precis så att bara chinchillafärgade hermeliner kommer upp om man söker på det (jag har provat!). Utan då kan det komma upp lite allt möjligt, och om man inte vet hur den färgen ser ut kan man ju bli lurad:)
Så då tänkte jag att om man undrar över någon speciell färg, teckning eller ras, kan man ju skriva det här så kanske någon har en bild! Förmodligen kommer den här tråden åka ner ganska fort .. Men då får man väl leta upp den om man undrar över något:D
Smart! :)
- Mvh Emma

smart. ^^
#1, #2 :D
Jahapp, ingen vill se något än:P Så då kom jag på att jag väldigt gärna skulle vilja se en madagaskar otter ! :)
Smart :)

jag skulle gärna vilja se en "äkta" brokad kanin.

Vill gärna se en madagaskar otter :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#6 Woho, då är vi alltså 2;D
#5: Det blir nog svårt. En brokad kanin är ju en kanin som varken är manteltecknad eller schecktecknad. Så den kan se ut på väldigt många olika sätt. 

Jag vill se... havanna färgad kanin
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#8 - okej. men om jag säger som så här då: jag vill se en brokad kanin. (:
jag skulle jättegärna vilja se en lilla silver i färgen viltgrå.. :)
Jag skulle vilja se en madagaskar brokad och en madagaskar manteltecknad.
De godkända teckningarna finns i en artikel, så där kan ni kolla dom om ni vill.
Jättesmart tråd tycker jag ^^,
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#13 Tack (: Det kan ju vara kul och se lite olika färger och teckningar tillsammans, eller kanske en speciell ras med den färgen.