Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 884 ggr
nellsve
0

(K) vänlig kanin sökes

Hej! Skriver en annons åt en kompis , skriv i kommentarerna så hör hon av sig via pm om tel osv om det låter intressant. Kommer alltså skriva från min. "Söker en snäll och trevlig kanin med bra temperament. Färg eller kön har ingen betydelse. Kommer att bo inomhus under vår, höst och vinter. På sommaren kommer den få bo ute i en fin bur med utehage. Kommer att ha tillgång till att springa fritt i huset under tiden vi är hemma. Tel kan fås via pm om det låter intressant. "

Hälsningar NellieHjärta

[hannaaeeriksson]
0

Vart i landet? Har i gbg, PMa om det är intressant så tar vi resten via pm :)

Zofie
0

Mirjam Gille, i Olofstorp. Har en superfin holländsk kanin, vuxen hane, som går lös och är supertrevlig. 

Pma om du vill ha kontaktuppgifter. Hon har även fler kaniner till salu.

Kosmos Kaniner - Harar för avel, hopp & kel

Sajtvärd på Harkaniner Ifokus 

juliacarlsson
0

Miriam Gille minns jag från när jag var barn/ungdom och pysslade med Kaninhoppning och var intresserad av uppfödning. Hon är toppen! Den kanin som hamnar hos henne kommer bli lycklig :)

em.nord
0

Jag har kaninungar till salu med rexpäls. Är 6v nu så får flytta om 2v tidigast. :) Finns i Vissejärda. Nära till Kalmar, växjö o karlskrona. Fina och sociala Pm för mer info :)

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

[dalkullanskaniner]
0

Jag har en ung dvv rexpälsad till salu.. 6 månader.. Super trevlig och social.. Vill vara med hela tiden.. Säljes för att jag har för många hanar.. Finns i orsa dalarna.. 0705239462 mvh Hanna dalkullanskaniner.weebly.com

lydia.L
0

Jag har 5st mellerudskanin ungar till salu :) finns både honor och hanar. Föräldrarna är super trevliga! Finns i Örebro hor av dig via mail lydialindroth@hotmail.com vid intresse ;) finns en annons här På iFokus om du vill se bilder mvh Lydia

Lydia & Tindra Glad

nellsve
0

Hon har nu hittat en kanin, hon tackar för alla sva :)

Hälsningar NellieHjärta