Bilder på min stor Lilo ;)
Japp! nu känner jag att det var ett bra tag sen ni fick se bilder på min Lilo, hon e ju faktist stora tjejjen nu! ;) Förvänta er inga finfina välplanerade bilder utan de blir bilder med halvtaskgia bakgrunder osv men man ser rätt bra hur hon ser ut iaf :P
kan börja med en på Lilo och Hubert som ligger och slappar i köket :)
Hon är SÅ söt :D
- Mvh Emma
Otroligt söt :D
Vad vacker hon är!! Och bilden på hon och Hubert var ju föör sööt :')
#7 Håller med :)
- Mvh Emma

Vad fina!:)
Åhhh, bilden på henne å Hubert var ju totalt översöt!
Men ååh så fin hon är!
Å hon och Hubert är ju fantastiska tillsammans. SÅÅ söta! :D
#12 Haha sötis :D
- Mvh Emma

Awww, superhärlig!! <333

jag är fortfarande alldeles kär i henne! hon är så fin :D

Asså gud, hon är så himla vacker & verkar vara toppenmysig. Vad stor och snygg hon har blivit!
Kan du inte fota henne bredvid den där CD-skivan, du gjorde det när hon var liten? Vill gärna se skillnaden. Alltså, förr var hon lika stor som skivan men nu måste hon ju vara jättemycket större. Snälla? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#16 det skulle jag väl kunna fixa :P Ska bara a på mig kläder och så innan jag börjar fota,är rätt nyvaken ;)

Okej, tack ;D
www.frihetenskaniner.se
Guud så söt! =) <333
Hälsningar Vemsan

sötast!

oj vad liten:) urgullig^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

gud så mycket hon har växt :D
hihi japp hon e stora damen nu :) Har dock inte vägt henne på länge, typiskt att vi inte har nån hushållsvåg! det hade vart kul att veta…

Stora tjejen ju! Har ni ingen vanlig våg hemma då? Väg först dig själv, och sedan med Lilo i famnen.
Oj vad stor & snygg hon är. Så vacker!
www.frihetenskaniner.se
#26 mjo men jag vet inte om den är så pålitlig, inte så lätt och se heller för den är inte digital..provade nu (tack ciss nu vet jag vad jag väger >.< ) man såg inte alls bra men ca 1,5kg men jag tror det är lite mer iaf..men jag är inte säker…
och tack för alla fina ord ^^

Vad fina<3:)
Jättefina bilder :D Gillade den med passionsfrukten ;) Och självklart den med världens sötaste Hubert men det är ju självklart ^^
Fint att du har samma sängkläder fortfarande ;)
#29 pöh lägg av då jag har ju inte hunnit byta har ju faktist vart borta tre månader = nästan lika länge sen som de förra kortet togs!!
Fast det börjar bli lite dags för en städning här känner jag :P

GUD vad söt hon är :D <3 :)

gud så söt! :9 och vad hon växt! :D
Stora tjejen :D
- Mvh Emma
Stor hon blivit :D
#30 Haha jo jag vet ju det men ingen annan ;P Oj Hubert fick världens ryck nu.. 5 varv inne i buren, 1 i rummet och sen ett lisfarligt hopp upp på buren.. han vill busa med Lilo snart ;)
Sötost!
- Mvh Emma
*putt* ;)
Haha! Aaaw va söt hon är :D Längtar tills på lördag då jag träffar både hon å hubbe? :D
Lilo kommer iaf men Malin var rätt tveksam till att hon skulle ta med Hubert…vet inte varför men du kan säkert övertala henne om du vill träffa han ;)

Sötis : D Guu vad gullig asså
herreguuuud så himla söt kanin! :)
#42 Okej, det spelar ju inte en sån jättestor roll, men tycker att både Lilo å Hubert är sååå söta så det skulle vara lite roligt att träffa dem :) Annars får jag väl träffa honom nån annan gång :)
#45 Jag tar med Hubert :) Anledningen till att jag tvekade innan var för att Hubbe inte är van vid temperaturen ute nå längre eftersom han har bott inomhus i nästan en månad.. men jag får väl fylla transportburen med hö och försöka se till att han rör på sig :) För vi ska väl vara ute?
Nu ska jag bara lyckas bli av med den här dumma förkylningen..
#46 annars kan vi ju alltid ta me småburarna och ha dom i bilen om det är kallt :)
#47 Jo det är ju sant. Doggsen lär ju värma upp bilen rätt bra ;) Men då tar vi min bil gissar jag? Om allt ska få plats. Så kan vi sätta ninerna i bagaget så slipper Lilo se Indra & Joxa :)