Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 268 ggr
Amimej111
1

Stora fråge-tråden

Jag tänker att många startar nya diskussioner o.s.v om små frågor som egentligen inte behöver diskuteras, ex. kan min kanin äta det här?

Tycker det är lite onödigt att starta en ny tråd för det, men förstår att folk undrar. 

Tänkte att vi kunde ha en frågetråd här där man frågar på och ni som kan kaniner svarar :)

Kanske inte så bra ide, eller finns liknande tråd, men då är det bara att låsa tråden :)

Jag tror också att folk som vill lära sig om kaniner skulle kunna läsa tråden och tycka den var intressant. Därför, för att göra den lättläst och enkel, kan man göra så att om ngn skrev den 3:e kommentaren som en fråga skriver den som svarar om den frågan, ex:

Kan kaniner äta björkblad?

Ja, de kan de göra.

Så att de som läser slipper bläddra tillbaka för att se vad #3 var för fråga. Kanske lite snurrigt men hoppas ni fattar :P

Så fråga på bara!

Well, what do i know?

jossan...
1

Vad spelar det för roll om det blir många rubriker? då blir det ju bara lättare att söka på sajten om man undrar något…

Gud vad bra jag stavar…

ratuoi
1

Jag tycker det låter som en bra idé :)

Medarbetare på Social fobi iFokus

Katten_
1

Bra ide 🙂

Har en fråga! Min kaninhane har börjat slicka på sitt hustak, kan han ha någon vitaminbrist? Eller så har jag gett honom godis eller något, men några gånger har han slickat i alla fall. Nån som vet?

/Christel & kaninerna! Glad