Namnhjälp
Jag fick som i överraskning för snart 1 vecka sen en vit rödögd dvärgvädurs hona på 8veckor, men jag kan verkligen inte komma på ett namn och håller på att bli tokig!
Hon är rätt rädd av sig men väldigt lugn i famnen och hon är rätt nyfiken även fast hon är lite rädd. det är väl det jag lärt känna med henne än så länge.
Så någon som kan komma på något namn?
De jag tänkt på en så länge är Hedvig, Inez, Signe, Tove, Rakel men känns inte riktigt som om något av de namnen passar.. så kom gärna med fler förslag! :)
Snövit. Snödropp. Alba.
Tänkte direkt på snövit och snöboll :)
-Bättre ökänd än okänd
Luna Juni Juli Mynta Lilja Snövit Miranda Lycka till! :D
Ruby , efter ögon färgen
Suprise?
Rakel och Hedvig tyckte jag om av dina förslag! :)
Tack för alla fina förslag! döpte henne först till signe men tycker det e så svårt att utala haha så nu är hon namnlös igen..
Gillar Mira, Myra, Luna¨, suprise (det får man dock ha ett smeknamn till?) och Nymphea dock smeknamn på det med då haha! :) tänkte lägga upp en bild så får ni se hur hon ser ut.
Det jag kommer på för namn är ju lixom, white snow, white, snowie, Santana, Quin, sparkle (som betyder gnista) , sweety. Fast det kanske är lite konstiga namn men det är ju också svårt vi vet ju inte om ska göra något med henne eller om du bara ska ha henne till kel, men jag tycker att hon skulle passa till sweety, sparkle, white och snowie men det är ditt val och du få bestämma vad hon ska heta.
MVH NOSA