Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 497 ggr
Corneliaae
0

Flytta ut kanin nu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara kolla med er. Går det flytta ut en kanin nu? Jag bor i halmstad och det är ca 2+ här. Han har någorlunda mycket päls och tror han har byggt på sig vinterpäls då jag alltid har mitt fönster öppet och de är max 16 grader i mitt rum. Men vill bara ha tips? fråner och vad ni tycker!

Cilia.Teddytöserna
0

Nej det tycker jag inte, det är för mycket skillnad i temperaturen. Så det skulle jag inte rekommendera

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Fridaaaa
0

Är minus på nätterna, kan gissa att det är det hos dig med.
Kaniner tål kyla bättre än värme men jag hade nog väntat i alla fall någon månad till, så blir det inte så stor omslagning ändå.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Corneliaae
0

#1 #2 tack så mycket för snabba svar! :) 

Ja, tanken är ju att han egentligen ska flytta ut i april ungefär, då de är varmare, men får snart hem en liten kaninpojk på 8 veckor som egentligen skulle avlivas då ägaren hade för många kaniner. Och har bara 1 innebur här i halmstad och en innebur i Tidaholm där min pojkvän bor, då jag pendlar med min nuvarande han varje helg vilket går superbra då han ej stressas upp lätt. Men nu till frågan, tror ni min nuvarande kanin skulle klara av om han fick vara i ett förråd där de är ca 7-8+, för vet inte hur jag annars ska göra, låta han va kvar hos min pojkvän till i april och ha den lille här hos mig. För vad jag har förstått är den lilla (ska heta dustie) inte alls tam, men känner att jag räddar hellre ett liv nu när jag kan!

Corneliaae
0

såg att det redan är 5+ här just nu, yey! #1 #2

pernillaoscarsson
0

Jag bor i Laholm och har just nu två inneburar för mycket. Vill du så får du gärna köpa en av mig. Dock är det bara 100 burar. Men kan ju funka till en liten grabb i alla fall fram tills sommaren. :)

Corneliaae
0

hur mycket ska du ha för en? :) #5

pernillaoscarsson
0

200 kronor ;)

Corneliaae
0

jaha de var ju billigt!! :)

Corneliaae
0

skicka pm till mig!