min nya tjej (:
Jag tänkte ju köpa Hugo förut, men det blev aldrig så..
Mina grannar har flera kaniner, och dom kommer inte riktigt överrens med lilla Elsa. Dom har ju tagit jättebra hand om henne å sådär, men nu är hon med ungar å har blivit aggressiv så dom har inte vågat hålla på med hon så mkt utan bara städat i buren, gett henne mat å vatten osv.
Så nu har jag tagit hem henne, tänkte göra det lite på prov bara först, men jag är kär så jag kommer nog behålla henne :)
Jag tror hon gillar mig också..
Annars när man kommer till buren så brukar hon morra å attackera när man sträcker fram handen å sådär, men jag fick klappa henne jättemkt på en gång. Efter ett litet tag la hon sig ner å tyckte det var jättemysigt.
Så jag tog hem henne 
La mig i soffan med henne, å hon la sig ner helt utsträckt på en gång typ, med huvudet vid mitt.
Lilla gumman :)
Jag hoppas hon kommer att komma överrens med Saga å Alfred sedan, även fast det inte är säkert..
Nu behöver jag NAMNFÖRSLAG, jag tycker inte riktigt hon passar som Elsa! :)

Gud vad söt<3, tur att hon får komma till någon som hon tycker mycket om:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
jättesöt! :DDD Vilken färg? är hon? hon verkar inte bara vara vit :P
NAMNFÖRSLAG.. hmm.. ja vet inte… xD
Men om hon är med ungar nu så kommer hon väl få ungarna hos dig? eller är det helt bestämt att hon ska bli din? :)
Jaa! Som både Erika å Jennifer (mina grannar å kompisar) sa. Ibland så går man ju inte ihop med vissa djur, å ibland blire lixom.. bra på en gång.
Så jag hoppas att hon fortsätter vara såhär glad å mysig.
Annars kommer jag givetvis behålla henne iaf, iaf vad jag känner nu. Eller så ska vi ha henne tillsammans, i lekstugan som är på grannens gård, men skitnära mig ^^
#6 Hon är helvit, förutom på nosen och öronen, som är grå. Å så är hon jättefluffig, men det syns inte :)
Ja, hon kommer att föda ungarna hos mig. Det var därför jag tog henne nu, innan hon föder dom å blir stressad osv :D
Så om några veckor har jag nog en massa kaninbebisar.
Gud så söt!
Tycker hon ser ut som en Madicken, men det är ju lite krångligt att säga, om man inte kommer på något bra smeknamn .. Dicken skulle väl vara smeknamnet, men det är ju inte speciellt snyggt, och så passar hon inte i det heller;) Annars ser hon helt klart ut som en Tess !
#8 Skoj med små pluttar också!:D

Vad sööt och vad fiin<3:)
ok, kul med ninisungar :D
Nej vad skoj! Kul att hon gillar dig :) Vad är den blivande pappan för sort?
Hm.. NAMNFÖRSLAG.. har bara ett namn i huvudet just nu, Alva ^^ eftersom Nova.Caspian funderade på att döpa sin nya till det. :) Men det kanske hade varit fint på din också? Saga, Alfred och Alva :)
Åh så kul! Hon är jättefin :)
Och så får du massa bebisar på köpet också :)
- Mvh Emma
#14 Vad fin han är :)
Hm, då tycker jag Tess passar henne :) Eller Hilda/Hilma .. Eller kanske Bea? :-)

Ååååh så fin!! Ser ut att vara viltsiames brun. Ganska ljus sådan ^^
Är superdålig på namn, men Hilma är ju fint!

vad sööt! ^^
hmm, jag tycker Tickelinn är gulligt! :''3

#19 Det tycker jag låter som viltsiames iallafall ^^ Vad tror du att det är då?

åå, så söt !
Vad bra att hon fick ett nytt hem där hon slutade att morra och bitas då:D Och kaninbebisar gör ju att det blir extra kul :)
Har inga bra namn i hjärnan just nu men, Pucca kanske? eller njaa, Bambi, Luna, Bodil eller Pippi? XD Dom knske inte passade så bra på henne :P

Ååh, Ida vad söt hon är :D Hon passar som Lilja tycker jag! Å vad kul ändå att vi har tre kaniner var nu, för två år sen hade ingen av oss nån alls :) eller jag hade ju nova, men hon var ju hemma hos julia då!

Såå sööt<3 Fin färg:)
#19 Jag kan ingenting om färger å sånt, så jag har ingen aning :) Tyckte bara att det lät konstigt med brun, eftersom hon är helvit förutom nosen å öronen som sagt var :D
#22 Haha.. jaa, precis ;D
Naae, hon passar inte riktigt som Lilja.. det känns för.. fint.
Alltså.. jag vill ha nått typ busigt å vackert. Haha..
Men jag har ingen aning vad. Annars får hon heta Elsa..

Himlar vilken liten sötnos!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#24 Vilda kanske? ;) Vild och busig^^

#24 Okej ;) Trodde du hade något annat förslag ^^ Men på bilderna tycker jag att hon ser brunaktig ut runt nos & öron. Och viltsiames kan ju vara både ljus och mörkaktig! :) Viltzobel siames kan hon säkert också vara. Har för mig att det finns en färg som heter så också :)
Har dom inga papper på henne?

#26: Tänkte just på det & gick in i tråden för att skriva Vilda. Och så hade du skrivit det precis då, haha, ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hon passar inte som Vilda heller riktigt. Haha. Ååh va svårt med namn! :P
Jag har inga papper på henne, tyvärr.
Mina grannar köpte henne från en djuraffär för typ 5 månader sen eller nått, å jag fick den nu gratis av dom.
Hon är såå fin :D<3
- Mvh Emma
så söööt!! fattar att du föll för henne ^^ har fortfarande inga bra NAMNFÖRSLAG :P Men jag håller med Niike om att hon kan heta Tess :D
#32 Jaa, hon är helt underbart vackert :)
Hon kanske får fortsätta heta Elsa iaf.. har nu lixom vant mig vid att säga det. Men jag får se :D
Igår var hon ju huuur mysig som helst, dock vääääldigt slö. Ligger ner typ hela tiden. Är även nu 100% säker på att hon är med ungar (Hon har ju parats å sådär, men man vet ju inte alltid att det tar lixom) men hon har jätteeeestor mage, å så kände Erika (Den ena granntjejen, å även en utav mina bästa vänner) en unge igår trodde hon. Å så är hennes spenar svullna.
Men hon har inte börjat boa ännu! :o
Å dom parade henne för ungefär 3 veckor sedan.
Smartungarna kommer inte ihåg exakt ;o
Var nyss upp till henne, å då lixom.. hedde hon upp sig för att attackera. Hon bet inte alls eller nått sånt, men hon lixom.. hedde fram huvudet å såg jättearg ut. Antagligen så hon gjort mot Jennifer å Erika å dom också.
Förstår inte varför, igår var hon ju jättemysig som sagt var..
Men jag hoppas att ungarna föds snart, å att detta beteende försvinner sedan.
Fick reda på igår att hon är vuxen. Jag trodde hon var typ 6, 7 månader bara, men hon är äldre än så. Vi vet dock inte hur gammal, men Jennifer fick henne billigare från djuraffären för att hon var vuxen hade dom sagt..
Så jag troooor att hon säkert har flyttat runt nu mellan lite olika hem, å att det kan vara därför hon är så osäker å otrygg å därför attackerar. Så jag ska verkligen göra mitt bästa för att hon ska stanna här å bli en snäll & trygg kanin igen.
Jättesööt <33 :D
Jag tycker hon ser ut som en Mymmlan :P
Hälsningar Vemsan
Såå söt :)
- Mvh Emma
Sööt, ska du behålla någon av ungarna? :)
#36 Jag vet inte ännu, beror på hur allt blir med Elsa! :D
Men jag tror inte jag ska göra det, eftersom jag vill flytta till lägenhet så småningom å det blir så svårt med alltför många kaniner :)

Så himla söt hon är. Tycker hon ser ut som en Elsa eller så är det för att jag gillar det namnet. Lycka till.

Gud vad söt :D
Elsa eller Wilma tycker jag :)