Bortskänkes hermelin hona
Hej
Kollar intresset för min hermelin blandras hona. Vi ska flytta till ett boende där det inte finns någon utomhus möjlighet den 1 februari. Jag är allergisk mot damm och har inte möjlighet och ha kvar henne.
Hon är en problemkanin och skall därför inte komma till barnfamilj. Hon har aldrig bitit mig men morrar gärna, rivs och tar tag med munnen för och flytta undan. Hon har ett stort behov av och få bita på saker så viktigt med nya leksaker och hö konstant för och lätta på hennes "störning". Ska INTE gå lös inomhus utan tillsyn, en sladd kan bli flera. Tycker det är jätte jobbigt att göra mig av med henne och avlivning är den sista utvägen, känner att det måste finnas fler än jag som faktiskt kan ge henne ett normalt liv, även fast hon är väldigt speciell. Hon kan men ska inte dela bur med andra dygnet runt då hennes bitande kan gå ut över den andra kaninen (leker frisör).
Så finns det någon som kan tänka sig ta hand om min lilla Maya är ni välkomna att höra av er. Hon är vit med blåa ögon född 2009, okänd stam och finns i Göteborg. Hon är van vi både katt och hund. Bortskänkes till rätt hem.
Ibland är det lättare att hitta en ny ägare om man lägger upp en bild. Har du någon sån? :)
Lägg upp en bild på henne, underlättar :) och ta bort det du skrev om avlivning, man får inte nämna det här.
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Lägg gärna upp bild :)
Moppie och kaninerna, Hästen, Hunden och alla andra djur <3 Fiver <3 Pepsi <3 Luna <3 o Alla andra djur <3 <3