(S) dvvädur-hanar - gul och vit
Insett att nga hanar måste flytta om mina vår-sommar planer ska hålla, önskar att jag hade mera plats o för dessa två fina killar. Är noga med bra hem till dem
Först ut är charm-nissen Albin, en liten pigg hane på 7 mån, väger bara 1.2 kg, har dejtat dam nyligen o var en riktigt söt gentleman. Är satinpälsad rödögd, bär blå/havana. Han är ringmärkt men har tyvärr inte lagt sitt ena öra. Kan ju funka bra i Avel med hona med bra öron alt "minisatin"-avel, som kelkanin tror jag han skulle bli helt underbar som nybörjar/barnkanin. Pris 500:- bor inne o kan ej flytta ut förän ca maj. Finns i Sthlm/Tyresö. PM för mera info
Krasse är en mogen viltgul hane på 7 mån, ställd nyligen på 92.5 p o kan säkert få lite till o man vill pröva. Han är trevlig och lugn och hans farfar är känd SVCH. Han är oxå rexbärare så perfekt i Avel för att förbättra rexdvv. så skulle vara kul om han kom i Avel. Bär japanteckn g/s och ev blå. Hans mamma är wienteckn så det bär han trol på. Bor inne o kan flytta ut tidigast ca maj. Pris 400:- Avel som kelkanin 300:-
Putt
putt
Vår-putt
Är intresserad av din vita hane!! Pmat dej. :-)
svarat 😃
Var finns du?
Med Vänliga Hälsningar ♡ Tilde & djuren ♡ Innehavare av Fairytales Kaniner
#9 står högst upp 😉
putt 😃
lörd-putt
Var bor du? Står ej,
#13 Jovisst i # 0
är båda kvar? :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#15 Albin köps/hämtas till helgen o annars 2 st som "reserver" på honom 😉
Putt, båda hanar kvar men Albin flyttar trol maj
putt
putt för båda
Usch vad den viltgula är fin! Tänk att han skulle ha wiener bakom då! Annars skulle han bli Sundsvallsbo på direkten 😃
Ljustadalens kaningård
#21 o han är liten o nätt Ljustas 😃ps i kull med helsyster inga wienteckn ds
putt
putt
Jag har skickat dig PM! :)
#25 svarat 
Albin flyttat
men shit vad jag saknar honom redan.. 😕
Krasse "lussebullen" fortf kvar =)
putt för Krasse-bullen
Putt för gul-gossen 😉
kan stängas då jag gör en ny med bara krasse