Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 267 ggr
KajsaM
0

OT/ Vad fotar du med?

Japp, vad fotar du med för kamera? Visa gärna bild! :)

Elina.
0

För tillfället fotar jag med en panasonic lumix dmc-fz & en panasonic lumix dmc-lz2 då min canon gick sönder av en olyckshändelse, så jag ska snart köpa en ny canon. Har fått nog av panasonicarna, fz:an är verkligen ingen bra kamera.

twinnie
0

Panasonic DMC Fz7 Lumix just nu. Som jag är supernöjd med :)

Ska köpa en systemkamera i höst. Om det blir en Canon EOS 400D eller en Nikon D40 är lite osäkert än :)

SagaoAlfred
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En Sony DSLR-A100.
En digital systemkamera alltså.

Fast jag fotar ibland med pappas gamla dåliga digitalkamera,
då systemkameran är opraktisk att ta med sig ibland å så!

MarHai
0

Jag har en underbar Nikon D80 samt en praktisk liten Canon Digital Ixus 900Ti :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

malinroth
0

Jag fotar med min Nikon D40x :) ibland nu och alltid förut med min pentax optio WPi den är inte så bra numer eftersom den e lite skadad på grund av vårdslös behandling :P Men bra festkamera då den tål vatten och sånt ;) Jättebra att kunna  använda den då man tex ska bada med hundarna, på badhus/äventyrsbad och fester och sådana tillfällen då man riskerar att kameran kan bli blöt/dränkas :P

Tamahah
0

Har en uuunderbar canon eos 400D som jag flitigt använder :) Har också en gammal olympus-bajs-gammal-kamera som används lite då och då :)

[mangaa]
0

Mobilkameran men på nån vecka har jag ny digitalkamera :D

[Niike]
0

Har en som är superdålig som jag fick när jag sålde jultidningar eller nåt Men den har jag typ skrotat, använder den aldrig.. Så jag brukar använda mammas (hon är inte så glad:P) och fota med, det är en Nikon S7c eller någotxD Det står det på den iaf:P

Agda
0

Har en Konica Minolta Dimage Z2.

[Quellii]
0

Jag fotar med en Fujifilm Finepix s602Zoom :) Avancerad kompakt, långzoomare :)

Katter3
0

Fotar med systemkameran Nikon D50 och kompaktkameran Sony Cyber-shot DSC-W55. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

__iE
0

med en kompakt kamera - Sony Cyber-shot DSC-W30, sen mobil kameran när jag inte har den andra med mig - k800i

myriis
0

En Nikon coolpix L10 och en Kodak.

Jojsan
0

hmm… vet inte vad den heter.. :P men den är hyfsat bra iaf.. ibland lånar jag pappas kamera som är bättre men oftast tar jag med mobilen som jag typ alltid har med mig. mobilen är en
sony ericsson Z710i

KajsaM
0

Jag har en Kodak *någonting* ;-)

SaraB
0

Just nu en Kodak Easyshare C330, kass. Fyller år snart och ska få en ny kamera, troligtvis en Pentax Optio M30. ^^

KajsaM
0

Kodak EasyShare C433 - Heter min :)