Varning för att ta emot länkar på msn!
Finns en sån här tråd på HIF gör en även här om ingen redan gjort det?
Läs!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1126230,00.html
""Tiffanys summerpictures". Sånt har jag fått av en från iFokus som jag addat, diana nånting, så alla som har henne och får sån länk öppna ej! Bara varnar så att ni inte får virus. AKTA!

Fick oxå av någon diana___@hotmail.com eller vad hon hette..Tänkte öppna det men datorn varnade mig så jag struntade i det! SOM TUR VAR!

Bra att du varnar!

#1 Ja precis, jag försökte öppna men det gick som tur var inte! puh! Sen skrev jag typ "Vad är det?" så kom samma länk igen, då visste jag att ngt var fel!
#2 :-)
Jag har också fått det av Diana, men öppnade inte heller då det verkade så skumt då det stod typ :"jag å min bästa kompis nakna. men visa inte bilden för nån!"
så jag klickade aldrig på det!

#3 Jag blockade personen! Trodde hon var helt konstig XD

#4 Så stod det typ för mig med, fast inte att de var nakna tror jag, men typ "skicka inte till någon"…
#5 Det gjorde faktiskt jag också, tänkte att hon var hel knäpp först men nu vet jag att det inte alls var hon utan virus!

Kan någon kolla prick vad hon heter? Mysist :P
Läskigt :S xD
#7 va? ^^ vad diana hette på msn sist?
nu har jag ju blockat henne, så jag kommer inte ihåg exakt. men hon hade iaf typ ett hjärta, sen ett namn, å sen ett hjärta.
vadårå?
Får man en länk från nån så fråga alltid "vad är det för nåt?" innan du klickar, även om det är text på svenska. Alltid bäst så ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#9 Ifall jag får det :) Har inte varit inloggad på msn på 2 dagar :)
Jag tror inte det är hennes fel. hade fått nått liknande från min kompis micke men jag var inte vid datorn så allt hade avbrutits men tydligen hade det skickats till många i hans lista så han skrev och varnade på sin "msntext" att man inte skulle öppna!

Fick också av diana__94 eller vad hon nu heter (inte så bra på namn, hehe, men hon med rex/hermelin-pojken Alfred "Freddie"). Fick det typ 8 ggr av henne och skrev till slut "Sluta spamma! Gud vad du är jobbig", och blockade. Visste inte att det var virus, tur att jag inte tryckte i alla fall.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hej!
Det är virus, alltså INTE personens fel. Diana är ju medlem här på kanin.ifokus. Även en annan här på kanin.ifokus har haft virus så det skickats länkar. Tänker inte skriva exakt namn.
Personerna som har msn kontot kan inte hjälpa detta. En klasskamrat till mig har samma bekymmer, och hon har till och med skrivit på sin msn att man inte ska klicka på länken, för det är virus.
Detta är jättejobbigt, men det finns nog inget mer att göra än att aldrig acceptera sådant som ser skumt ut. Bara ignorera det.
Det är alltså INTE bara Diana som har dessa problem med sin msn, utan det är flera. Men det är alltså virus, inte personernas mening med att skicka sånt här;)
Kramar/Carro

#14: Jag vet, men visste inte det före så jag trodde att det var hon som medvetet spammade till mig.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jag fick också det viruset av diana, jag har fåt det av anndra också..
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
bra att ni varnar :)

#15 Jag skrev mitt inlägg samtidigt som du skickade ditt, hade altså inte läst ditt brev innan jag skrivit klart mitt;)
Kramar/Carro

Ja SJÄLVKLART är det inte dianas fel, som jag skrev är det virus som gör detta och inte hon. Det har hänt från en del andra. Jag varnade bara för de som har henne så att man ej ska klicka på länken :-)
Prizma_o_Kristall du skrev kanske inte det till mig utan alla men jag vill också klargöra att jag menade det att det är inte hennes fel :-) Men ibörjan innan jag läste aftonbladet så trodde jag hon drev eller så XD
usch vad jobbigt!! bra att man vet om det så inget händer! trist att det ska komma sånt här skit alltså!!
Har både fått det där, o fått de ivägskickat från min msn till alla på min lista, lagom kul ^^ Dock var det bara å blocka det med antivirusprogrammet :P