Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 2947 ggr
[MiniPim]
0

Molly är borta!

Snälla hjälp mig att hitta lilla Molly. Troligen ar någon släppt Ut henne igår morgon, då hennes mat inte var uppäten (jag matar dom på morgonen). Ni som bor först och främst utanför Göteborg, snälla håll utkik. Jag har letat över allt, hela våran "by" men ingen Molly. Har satt upp lappar överallt och hoppas på någon som ser henne. Har kollat vid varje väg ifall hon skulle vara påkörd också. Om jag inte hittar Molly kommer jag sluta med Kaninhoppning. För det kommer bara påminna mig om henne. Det ör en viltgul vädurskorsning, högrest, slank och jättesnäll. Hon kan vara rädd, men hon är jättesnäll. Om någon ser henne eller så, snälla skriv till mig här elle på Kik: aynazb SNÄLLA HJÄLP Kan inte lägga upp bild från iPad,

[MiniPim]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo det gick!!

Sara1214
0

Hoppas någon hittar henne!!!❤

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Fridaaaa
1

Hoppas du hittar henne snart! ❤️

synd att jag inte bor närmare, annars hade jag hjälpt till att leta! ❤️

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

NaDa...
0

Lycka till!!! Hoppas att hon kommer fram! Hade också hjälpt till om jag bodde närmare….

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[Ninni_w]
0

Kan det inte vara så att någon har tagit henne? :(

mollysmatte
1

Jag bor inte i Göteborg men det gör min kille, så jag skickar bilden till honom och ber honom hålla utkik.

Vilken del utav gbg försvann hon ?

[Tilde]
0

Jag hade hjälp till att leta och knacka dörr om jag bodde där! Hoppas verkligen du hittar henne igen, Aynaz och att hon mår helt bra! Styrkekramar! ❤️

[MiniPim]
0

Tack alla! Hoppas jag med! Och tack ni som vill hjälpa till.

[Guldvingens]
1

Om inte jag minns helt fel så bor Aynaz vid Landvetter, så den delen av "Göteborg" sas

[MiniPim]
0

Oj förlåt!! Ja en bit bort från landvetter!

mollysmatte
0

Ok då bor min kille en bra bit ifrån dig tyvärr

Hoppas verkligen du hittar henne, förstår att du är orolig

"tröstkram "

Saffran.
0

Usch! Sådant här är bara för hemskt. :( Hoppas verkligen att ni hittar henne!!

[Sara-]1
1

JAg bor nära dig min kille bor i Härryda så ska kolla efter henne! :)

[MiniPim]
0

Tack alla!

Candy123
3

du kanske kan skriva på borttappat-tråden på övernaturligt, det kanske hjälper dig lite 🤔

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Lurvas11
0

Hoppas att du hittar henne! Har du kollat i alla små utrymmen i närheten?

Hälsningar Lurvas11Glad

[MiniPim]
0

#15 Haha jag kanske ska göra det!! allvarligt!

#16 Ja.. kollat hela våran by. Mamma och pappa åkte en runda med bilen också! 

Jag klarar inte av detta, jag bryter ihop så fort jag tänker på min lilla flicka.

Snälla kom tillbaka.

Sara1214
1

Jag tycker du ska fortsätta sätta upp lappar överallt. Helst med en bild på också. kanske någon som har hittat henne och liksom tagit hem henne! :)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Melao
1

Sätt ut en annons i lokaltidningen, ring runt till olika veterinärkliniker , 4H-gårdar och liknande (ibland händer det att folk lämnar upphittade djur på såna ställen), gör en polisanmälan. Allt för att folk som ser/hittar henne ska kunna hitta dig!

Oho för att satsa det sista på mirakel!

Frosstis
3

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/513e3a93d3b4fd4a7c0006a1-borttappat-traden

Det är riktigt bra hjälp man får där, dom har hjälpt mig att hitta småsaker ibland.

AkaiTsuki
0

Kan du inte anmäla händelsen till polisen? Att ett antingen kidnappat eller bortsprunget djur?😕 Hatar att sånt här händer, jag håller mina tummar, tår och tassar för din skull här

//Joanna

[MiniPim]
0

Putt:(

[Sussi_63]
0

Hej, jag undrar om du har lagt ut foto eller förfrågan på facebook. Vi är många där som hjälper till att sprida information om försvunna djur. Har en väninna som bor i Landvetter också.

Fridaaaa
1

#23 Det kan jag svara på. Ja vi (jag och flera där till) har spridit runt info plus foto av Molly

[Sussi_63]
0

ok! Hur har ni delat det på fb? Tänkte jag skulle försöka med det själv.

Fridaaaa
3

#25 Klickat på bilden och sedan "dela", varit från hennes sida på fb 🙂

[Rabbitte]
0

Här hemma håller vi alla tummar och tassar att lilla Molly kommer hem igen. Kram❤️

[00emi07]
0

Är Molly hemma?

Anoki
0

#28 Svarar åt TS, nej hon är inte hemma.

[Sussi_63]
0

Nu har jag delat på fb! Hoppas det är någon som sett lilla Molly!