Intressekoll lejonhuvad hane
Har en mysig lejonhuvad kille som nyss fyllt ett. Han är otter svart och just nu är hans päls nedklippt, men han är dubbelmnad. Tyvärr har han ingen stamtavla men hans mamma är otter svart wt. Casanova bor inomhus och är väldigt social, van hundar. Han är min absoluta favoritkanin. Om rätt hem skulle dyka upp, där han kunde få vara frigående innekanin och stanna livet ut så kan jag tänka mig att sälja honom. Han är van att åka bil i sin korg, en miniatyr hund är han som. Bild på sötisen finns på hemsidan.
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
Putt
Ingen? Världens goaste kille :)
Åh så söt…. Älskar otter svart, har själv en lejonhuvad/hermelin här hemma som är det. Hade inte tvekat sekund om jag hade haft plats för lilla Casanova…
#5 Ja han är en riktig goding! Bara att du hör av dig om det blir ändrade planer! 🙂
Puttar…
Putt! Ska snart flytta ut, så kan bo både inne och ute!
Säljes för en symbolisk summa på 100:- till rätt hem
Putt
Puttar. Verkligen ingen??
Såld :)
Varför sålde du honom?
#12 Köpte honom för ett år sen som sällskapskanin innan mitt kaninintresse föddes. Då jag redan hade allt för många omplaceringar och framförallt hanar bestämde jag mig att omplacera honom. Att ta farväl av honom var inte lätt men jag vet att han mår bra och befinner sig några få mil härifrån.