Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1188 ggr
Julliz
0

Jk - Julias kaninhinder

Libra Artics hinder är otroligt fina, riktiga tävlingshinder. Såklart kostar de därför därefter.
Jag har letat, men har inte funnit något alternativt företag som säljer mer vardagliga kaninhinder till ett billigare pris.

Därför har jag planer på att själv börja sälja kaninhinder!
Men först vill jag veta om det finns något intresse för detta. Skulle DU vilja köpa mer vardagliga och enkla hinder till ett billigare pris, eller är det superfina och dyrare som gäller?

Mvh Julia

Nova.Caspian
0

Jag är intresserad :)

myriis
0

Om dem är tillåtna/har ordentliga mått och inte är allt för låga, ja ev.

Julliz
0

Bommar kommer vara minst 70 cm långa, höjderna olika, både högre och lägre hinder. Alla hindren kommer vara ordentligt sandpapprade utan vassa kanter. Bommar kommer vara av plaströr/inte alltför tjocka rundstavar.
Bomupphållare av fastsatta klossar eller inte alltför bockade märlor.

myriis
0

#3: Spännande. Vad hade du tänkt för ungefärligt pris på hinderna? Alltså typ 400-700 kr eller 100-300 kr ?

Mysofi
0

Åh vad kul! Har redan hinder så jag är inte intresserad. Men låter väldigt kul att bygga…!! Kul idé!

Julliz
0

Det skulle nog vara 100-300 isf. Men hinder som start/mål  lär ju kosta under hundralappen.

SagaoAlfred
0

Jag är också intresserad, ifall du inte bor alltför långt bort.

myriis
0

#6: Låter perfekt. Fast sen måste du ju lösa det med frakt och så..

Stj3rnfallet
0

Jag är ev. intresserad =)

Julliz
0

Ja, jag har tänkt ha lite lokalt bara, till att börja med. Då får jag sätta en dag som man kan hämta hindren på en bestämd plats.

[mangaa]
0

Vart bor du då ? :) Det hörs mycket interessant ,. Men jag bor i Norge så jag kan nog inte köpa ,. Men lycka till :)

Julliz
0

Jag bor i Ängelholm, det ligger i nordvästra skåne, nära helsingborg, klippan, båstad m.m.

Julliz
0

Det hade absolut varit ett KUL sommarjobb :)

Keligast
0

Jag är också intresserad^^

Julliz
0

Det verkar ju som om rätt många skulle tycka att det var bra, men hur många av er bor i närheten av Ängelholm, och/eller har möjlighet att hämta hindrena här?

Julliz
0

putt

Julliz
0

Ingen här som är intresserad o bor i skåne?

Stj3rnfallet
0

Jag bor i skåne, men mellan Malmö och Lund

Julliz
0

Ok, jag ska snart bli medl. i skånes kaninhoppare, o isåfall kan man ju ta med de beställda hindren till tävlingar elr träningar, ifall köparen är medl.

[Quellii]
0

Jag hade vart intresserad ^^ Dock bör man ju kunna skicka sånt med Bussgods tex. :)

Julliz
0

#20 vad kostar det?

Keligast
0

Jag bor i skåne :)

Julliz
0

#22 vart i skåne bor du?

Julliz
0

putt

Keligast
0

Röstånga/Teckomatorp

Julliz
0

Ja, då är det ju en bit till Ä-holm. Men ifall du skulle vara intresserad och ifall jag börjar sälja så kan man ju planera in så att du hämtar hindren ifall du ändå är på väg upp i landet :)

Keligast
0

#26 aa :)

Julliz
0

*putt*

myriis
0

Jag är intresserad, men bor i stockholm och är medlem i stockholms kaninhoppare.

[Quellii]
0

#21, Tror det beror på vad det väger, men det kan ju mottagaren/köparen betala ;D

Julliz
0

#30 Jo, det är ju en idé

ciss
0

Ifall det går att frakta dem till Norrland så är jag sjukt intresserad, jättebra idé.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Julliz
0

#32, skulle du vara beredd att betala frakten själv?

Julliz
0

Hej igen =)

Nu har jag typ fått klartecken från föräldrarna. Jesper, min bror har sagt att han gärna hjälper till också.

Nu fattas alltså bara att jag gör en lista på vad jag behöver för saker, gör en hemsida, och sen är det bara att skicka in beställningarna.

Leveransen sker via bussgods om du bor långt bort. Bor du nära så kan du hämta dem i Ängelholm. Snart är jag även medl. i Skånes kaninhoppare, så då kan man hämta dem på tävlingar elr träningar också :)

Mvh Julia

skanorskaniner
0

Hej!! Jag bor i Skåne fast långt ner och är intresserad av hinder. Men hur kommer dem se ut??

Julliz
0

#35, jag kommer göra "test" av alla hinder till mig själv, sen lägger jag ut bilder på hemsidan när den är klar :)

[Quellii]
0

Det låter ju jättebra! :D

Julliz
0

Nu är den provisoriska hemsidan klar, ska lägga ut bilder på allt när jag har gjort testen på allt:

www.freewebs.com/julias-kaninhinder/

huldisen
0

Det där låter ju bra ^^

Julliz
0

Om ca tre veckor kan jag börja ta emot beställningar!

Zilja
0

Jag är intresserad. (: Men det beror ju också på vad frakten till nyköping eller gnesta kostar . ^^

Mysofi
0

Har ändrat mig nu! Är kanske intresserad om du kan frakta till Umeå (jag betalar såklart frakten!!) vill gärna se några bilder innan bara…

Julliz
0

Japp, ska till min faster imon, kommer hem på söndan veckan efter, tror jag :S

Sen kommer jag göra tester på några modeller, lägga upp på hemsidan och därefter kan du beställa.

jees94
0

Jag är jätte intreserad, fast det beror på hur mkt du kostar…!

Julliz
0

70-300 kr

Blazen
0

Jag är intresserad vid 100 - 130 kr :D

Julliz
0

Däremmelan finns en hel del hinder, mest rätuppstående.

Men sen tillkommer ju frakt, och den blir större ju längre bort du bor.

Flippa
0

Vill  ha ;)  Lite dyra Förvånad

KajsaM
0

#48 Det är INTE dyrt. Det är hur billigt som hellst!.

Llinnea-
0

Är det någon som vet vart man kan få tag på Libra Artics hinder?

Flippa
0

#49 Joo, 400-700kr :O

KajsaM
0

#51 Här högre upp skrev Julliz: 70-300 kr, Den tillkommer ju frakt.

Flippa
0

#52 aHA  ;) Då ska jag nog köpa

jees94
0

Är hindren målade?

Julliz
0

Hej! Nu är jag äntligen på väg hem! Jag har varit o besökt släktingar i hela sverige, men nu ska jag tao göra test av alla hinder som jag har tänkt mig, sen ska jag lägga upp demm p¨å hemsidan o sen kan DU beställa :)

Ja, hindren kommer vara målade!

callo
0

Jag bor i Malmö och är intresserad! Vad kommer bli din hemsida?

Jojsan
0

Jag bor i Luleå så beroende på hur de ser ut, och vad det kommer kosta (+frakt) så är jag kanske intresserad :)

Julliz
0
SaraB
0

www.freewebs.com/julias-kaninhinder/

Länkar till dej Julia :D

Julliz
0

tackar :) Hur gör man egentligen när man länkar?

Jojsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

visar på bilden :P där det är inringat klickar man för att länka, men först måste man göra så som jag gjort på www.google.com . sen klickar man på länka.. hoppas du förstår :)

Julliz
0

jopp jag tror det :) tackar

Jojsan
0

bra :)

Frida-L
0

Jag är intresserad =)

En OT-fraga bara: Är Ängelholm stort? Känner nämligen en som bor där som är lika gammal som du..

annaforsgren
0

Jag är jätteintresserad:D om hindrerna är fina och deyt inte kostar så jättemycket med frakt och allt:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

jees94
0

har du börjat med dem?!

[Niike]
0

Jag är lite smått intresserad också. Men det beror på vad frakten kommer kosta… Om det blir för dyrt bygger jag faktigst hellre själv;) *snål* :P Men det beror också på om Fia eller Niike börjar tycka om att hoppa… Fia har jag inte hoppat så mycket med än, ska försöka nån dag… Niike tycker inte om det, eller så fattar han intexD Så vi får se .. :)

Julliz
0

Jag ska bara se till att få alla saker till dem :)

Nej Ängelholm är inte särskilt stort, på vilken skola går din kompis?

jees94
0

jag är jätttte intreserad =)

Frida-L
0

#68 Det vet jag faktiskt inte.. men han är född i november 92 och heter Rasmus Johansson :D Han pratar stockholmska, inte skanska.. Har inte träffat honom pa evigheter.. Vet du vem det är?