Kanin till salu!
Nu säljer jag min harmoniska tjej från min förra kull c.kullen. Hon är väldigt lugn av sig och har aldrig bitits eller blivit agressiv vilket brukar vara lite ovanligt hos just honor. Mina ungar har blivit vana vid männsikor och beröring sedan det var 1-2 veckor. Mest för att kolla hur läget är med dem men med gos på köpet. Alla mina honor gör jag en koll på innan parningen för att säkra sjukdomar,päls m.m
Denna tjej är snart 3 mån gammal och blev kvar.
hoppning angående hoppning har hon väldigt bra hoppgener bakom sig. Pappan har vunnit många hopp tävlingar och mamman kanske 2. Dem har hoppat en väldigt svår klass,dock mins jag inte vilken i huvudet. Hon har dock inte visat något större intresse men det kommer antagligen!:)
Utställning°
a denna fina tjej har päls som guld,huvudet är perfekt,och kroppen lika så! Denna tjej skulle gå långt!
Ras--> Lejonhuvad dvärgvädur
Färg--> Svart otter brokad
Juste! hon finns i stockholm :)
Om hon är blandning mellan lejonhuvad och lejonhuvad dvv kan hon endast ställas på kel-utställning o dessutom brokad 
ps aldrig haft en agressiv bitig hona ds
En bild skulle säkert locka fler köpare! :)
Jag har inte heller varit med om att mina honor varit aggressiva, så det känns väl mest uppenbart att de ska vara trevliga.. ^^
Skrev det pga av att honor oftast brukar vakta sitt rivir mer särskilt vid brunsten om honan inte är sterulisterad. Bara därför jag nämde det när många köpare berättat hur deras förra honor varit! ;)
Denna bild togs i början. I denna kull blev det hela 8 st bebisar. Så jag fotade bara vissa extra mycket. Har endast tagit en bild av denna tjej och nu är min kamera tyvärr sönder. Så förut gjorde jag ett kollage av min häst och tog med "Nala" kaninen som är till salu. Försökte få bort dem flesta bilderna och lyckades men än är nu kvar på min häst ;)
Sterilisering tar ej bort könsdrift/ ev lynnighet ( endast förmågan att fortplanta sej), däremot kastrering =-ingrepp när äggstockar/livmoder plockas bort på hona och testiklar på hane
Japp.. Men mina honor har alltid blivit lugnare. Men ska vi tala ot eller faktist hålla oss till ämnet?