Intressekoll; Dvägvädur blå
Nu är det snart dags för mina två blåa dvägvädurar och träffas.
Kaninerna som kommer träffas heter Hagalids Stina och Sandbäcks Zid. De förväntade färgerna är blå. Båda föräldrarna är stambokförda på 94p.
Hagalids Stina, 94p
E. Blå Dävgvädur, 94,5p
EE. Blå Dvägvädur, 95.5p
EU. Blå Dvägvädur, 94,5p
U. Blå Dvägvädur, 92p
UE. Svart Dvägvädur, 95p
UU. Blå Dvägvädur, 95p
Sandbäcks Zid, 94p
E. Blå Dvägvädur, 94,5p
EE. Blå Dvägvädur, 96p (Tyskland)
EU. Blå Dvägvädur, 95p
U. Svart Dvägvädur 93,5p
UE. Svart Dvägvädur, 95p
UU. Svart manteltecknad Dvägvädur, 93p
Dessa två kaniner kommer träffas nu i mitten på Maj och ungarna beräknas då komma i mitten på Juni.
Föräldrarna är väldigt trevliga individer. Nyfikna och älskar att mysa. De hänger i gallret när man kommer ut och vill gärna bli klappade. Så jag håller tummarna för att ungarna får samma trevliga temperament.
Alla ungar kommer säljas öronmärkta och med stamtavla. Så de kommer lämpa sig så väl som kel, utställning och vidare Avel.
Det går redan nu att skriva upp sig på intresselistan, då kommer jag kontakta dig när ungarna har kommit. Du hittar mer information på min hemsida.
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Vart finns du?
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
Sandbäcks Zid på bild.
Han är väldigt solblekt på denna bilden, han har givetvis lika blå och fin färg som Stina i vanliga fall.
Mvh. Ida Lundahl
#2: Svarar för Ida, hon finns i Skåne en bit utanför Helsingborg. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#2 Verkade som jag postade mitt inlägg precis samtidigt som du! Men som Malin (#4) sa så bor jag i Skåne utanför Helsingborg. Dock brukar transport inte vara några problem om man bor längre bort.
Mvh. Ida Lundahl
ok, jag kan vara intresserad av en hona av dig men jag finns i stockholm. Det är ett tag kvar till dem kommer men jag följer ungarnas utveckling! Är lite små sugen på en till bå dvärgvädur!
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#6 Gör så! Stockholm går säkert att ordna transport till. Förstår att du är sugen, dom är ju så fina :)
Mvh. Ida Lundahl
Tog bättre bild på pappa Zid idag, gör honom mer rättvisa! :) men som sagt, lite solblekt just nu!
Mvh. Ida Lundahl
Puttar upp denna!
Kaninerna träffades den 15 Maj och ungarna beräknas komma den 13-15 Juni. Intresslista finns här!
Mvh. Ida Lundahl
#10 Tack! Det tror jag med! :)
Mvh. Ida Lundahl