Kaniner genom åren

Hermelinkorsningen Paow 2009-2012

Dvärgväduren Meduza 2009-2011

Hemi lejonhuvad/hermelin bladning under hösten/vintern 2012

Mackenzie Foy lejonhuvad till höger, sommaren 2012

Jack Linn vädurskorsning, för någon vecka sen
Några av de kaniner jag haft under de senaste åren, några har jag omplacerat och resten har tyvärr fått somnat in av olika anledningar. Visa gärna bilder på era kaniner ni haft/har! :)
Stolt ägare till stora chinchillan Myska. 
#1 Så söt! Teddy? :)
#2 Tack! ;) Han är en blandning av Lejonhuvad Teddy Löwen :)
För evigt med Gaia
När jag var liten hade jag först minny en svart"vädur" dvs en svart kanin med hängande öron. Hon hade jag tills mamma glömde kvar henne i hagen över natten.
Sen fick jag Oskar som var typ japantecknad tror jag (bonnkanin), han minns jag inte hur han kom bort/dog
Sen Oskar Junior som såg ut precis som Oskar (bonnkanin) han minns jag inte heller
Sen Chico som var blå som jag hade tills vi flyttade till en lägenhet där man inte fick ha djur då var jag typ 13 (alltså ca 2000) så familjen som köpte huset tog över han också.
Dom har jag ingen bild på förutom minny men det var långt före den digitala åldern så det är bara ett pappersfoto.
sen gick ca 11 år
och sen skaffade vi Usa chan som var gotlandskanin blåbrokig och honey chan som var gotlandskanin svart otter det var vår 2011.
Usa chan rymde samma sommar och Honey chan ar en hemsk mamma och flyttade till en annan familj före jul där hon ska slaktas el stanna kvar som gos kanin men inte avlas på. här är dom.
Sen skaffade vi Dick sommar 2011 och han har vi fortfarande kvar
Dick gotlandskanin sommar 2011- fortfarande
l'm back
Sen våren 2012 tog vi hem Quasimodo och Ofelia och vi hade en av Quasimodos bröder här en stund också eftersom vi fraktade han halva vägen
Ofelia dog i höstas några veckor efter att hon hade fått sin första kull
så hon hade vi inte ens ett år, Quasimodo är kvar
Quasimodo Gotlandskanin 2012- fortfarande
l'm back
Sen fick vi två tjuvkullar i höstas varav bara en av ungarna är kvar, Archimedes men han flyttar snart.
Sen skaffade vi flinga i vintras men hon dog på vårkanten
Flinga Gotlandskanin, vinter 2013
l'm back
Vilka snyggingar 😃