Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 1339 ggr
Mantissa
0

Uppfödare sökes

Jag söker en aktiv uppfödare av den lite ovanligare rasen svensk päls. Jag är inte så kräsen på vart i Sverige de finns, med tanke på hur ovanliga de är.

sunnymybunny
0

Fått en kull för ett tag sen med 5 vackra hoppungar, så nu skulle jag vilja ha förslag på kulltema! :) Tänker mig något lite tuffare men ändå gulligt, om man säger så hihi! :P ;) Tycker namn i stil med : "sky's the limit" är fina så namn i den stilen skulle vara jätte kul, men alla förslag är varmt välkomna!! Vill att de ska vara långa tävlingsnamn INTE smeknamn såsom "pelle/skrutten/hoppe/stampe". Ungarna är hel svarta/vilt grå. Vissa med vita tecken. Tack på förhand!!

[hästtösen]
2

#1: Varför skriver du detta i hennes tråd? har detta ens något att göra med något i denna tråd? Skapa en egen tråd istället :) eller sök runt :)

sunnymybunny
1

Amen Gud ursäkta!! Skriver från mobilen så de hoppar hur som haver :P Förlåt, kan nån vara vänlig å ta bort??

dermot
0

Zab har, men nu har jag glömt hennes ifokusnamn! Återkommer.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0

Zabbio heter hon ;-)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

atlanta
0

Kolla på hylletorp.se Hon har svensk päls och jag tror hon har till salu nu även om det inte fanns med på hemsidan. Skicka ett meddelande och kolla. Kanontrevlig tjej, bor utanför Örebro

Mantissa
0

Tack för svaren! Ja det är ju ganska långt bort, men det hade jag nästan räknat med. Transport för en kanin borde ju inte vara omöjligt att fixa. Synd bara att man inte får se dem irl just då (har ingen semester att ta ut i år)

[hästtösen]
0

#3: Det är nog ingen fara, alla kan göra fel o på mobil så blir det lika knasigt för mig, haha :)