Ni med kull/ kull på g?
Nu är det ju kärlek i luften för djuren nu när våren blomstrar ut och det skulle vara roligt att se kullar med ungar som är födda nu våren 2013 eller kullar som är på gång :)
Lägg ut en bild på kullen eller om det är kull på gång så lägg ut bild på föräldrarna och skriv gärna ras/raser på föräldrarna och ungarna :)

Denna kullen har jag just nu. Hopp och kelkull född 5 April. Så snart en månad gamla. Dem är en korsnings kull med lite olika raser i sig.
Har även en planerad kull med mina första dvärgvädurar med stamtavla. Hoppas på en kull med fina rysstecknade dvärgvädurar mellan dessa 2 kaninerna:
Ivana, rysstecknad zobel brun.
Pingu, vit rödögd, 95p.

-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Min kull som jag fick för 3 veckor sedan :)
De fick kulltema: Vårblommor :) På bilden var det runt 2 veckor. De är Vädurskorsningar vill ni veta mer om kullen så kan ni ju kolla in min hemsida: http://twistersuppfodning.weebly.com/
Dessa två kommer att träffas nu i veckan.
Harkorsningar/Sverigeharar för hoppning & Avel. En stannar. Målet med kullen är att få avkommor med studs i benen, som gillar hinder och med en bra hartyp.
Åh så fina kullar och föräldrar!
Har också en hona som väntar kull, först bara tjuvparning men lät honan få vara ihop med hanen ändå, men egentligen skulle jag ta kull till hösten men blev lite omplanerat istället. Brukar dock planera när jag ska ta kull på mina honor, men det blev som det blev helt enkelt. Hennes kull är planerad att födas i slutet av Maj eller tidigt i början av Juni.
#4: Då föds ungarna kanske samma dag som jag den 11 Juni :)
Blir lite avundsjuk nu, herregud så duktiga ni är på att fotografera, mina bilder blir aldrig lyckade…Har dock en ganska kass kamera :/
#6 tycker det är svårt när de aldrig är stilla :s
Ska ta kull nästa år ;)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
8st tjocka och goa ungar, 9 daga på bilden. födda den 19 april
Mamman: New Zealand/Vädur
Pappan: Ren. Dvärgvädur
4 Viltgula, 1 Madagaskar, 1 Svart & 2 Viltgrå
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
11st tjocka och goa ungar, 10 dagar på bilden. födda den 19 april
Mamman: New Zealand/Vädur
Pappan: Ren. Dvärgvädur
3 ottrar, 4 viltgrå, 4 viltgula
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!