jag ska hämta hem min goseplutt från kaninvakten:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Ingenting verkar det som :( Dösegt :/

jag ska va me en kompis :D
Jag ska göra tråkiga saker, jobba lite åt pappa m.m.
Har varit ute nyss på promenad med hundarna i skogen :) Har äntligen börjat bli varmt ute igen! :D

jag ska vara med en kommpis sen ska jag träna handboll!! sen ska jag nog ta med mig misse ut i skogen!
Jag har åkt lite moppe (det är såå kul xD) , hoppat lite med Expo, dock är det så varmt så jag slutade efter typ fem min :P Sen har vi släkten här nu och två valpar ska flytta .
Jag har åkt lite moppe (det är såå kul xD) , hoppat lite med Expo, dock är det så varmt så jag slutade efter typ fem min :P Sen har vi släkten här nu och två valpar ska flytta .
#6&7 :P thihi jag har också åkt moppe idag ;P

rida när vädret blir bättre..här regnar det för fullt :( sen kanske fixa mer på hagen^^
Idag har jag tagit ut alla kaninerna i rasthage och utebur. Flickorna i rasthagen och Najkälskling i uteburen. Dock har han ju sällskap av brudarna, det är ju bara ett galler emellan^^, Sen har jag klippt gräset, plockat brännässlor och klöver och hängt upp för torkning. Har inte hunnit så mycket mer .. :P
idag har jag klippt gräset, solat, badat :P det har varit fint väder idag :D

Idag så kom jjag hem från mina kusiner. Också har jag badat och varit me ne kompis och varit men ninisarna:)
Kanske svarar lite sent men.. idag ska jag gå och lägga mig 
Hälsningar Vemsan

Solat, badat men kusinerna m.m :)