Nu är bygget igång :)
Igår började jag och pappa på kaninburen till den belgiska jätten som jag ska köpa. Vi hann ganska långt. Som ni ser på bilderna ;) Den blir ganska stor, men det är ju det som är meningen. :D Eller ja, iaf till en stor kanin :) Jag sätter in mer bilder när vi har kommit längre. ;) Bilderna blev inte så bra, eftersom buren stod så konstigt till i garaget.

Hur stor ska den bli?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

hur stor ska ni göra den?

Den blir 170 cm lång och 1 meter bred och 150 cm hög. :D
Stooor bur till stooor kanin xD

#6 Precis x]
Oj, stort och bra :)
- Mvh Emma
Perfekt:D

Tacktack x)

Blir nog superfin och bra bur till din BJ :)
Blir säkert jätte fin :) Den såg ju hur fin som helst nu :)

Jättefin :)

Det ser riktigt bra ut :)

Jättefint, blir säkert bra.

Lägg ut bilder när du är klar också :)

#17 Japp, Självklart att jag gör det :)

Skulle egentligen byggt klart buren idag, men precis när vi hade hämtat virke så blev det regn. Typiskt. :( Vill inte stå ute i spöregn och bygga heller. Får väl vänta tills det blir bättre väder. (:

Jag är ju rätt så smart, INTE ;) Idag har iaf jag och pappa byggt ganska mycket. Men så kom jag på att jag skulle ta lite kort, och då kom jag på att Farmor har åkt till Tyskland, med kameran. :/ Men jag ska fråga syrran om jag kan ta hennes mobil och fota med, för min kamera är inte så bra på mobilen. Aja, får väl se hur det blir. Annars lägger jag ut bilder sen när farmor har kommit hem från Tyskland med kameran. ;)
#20 ajdå jobbigt läge! :( hur länge blir du utan?

Tills på Fredag :/

Glömde att fråga syrran om jag kunde låna hennes mobil. Men buren är nästan klar, det är bara dörrarna som fattas. Men det gör vi nog klart imorgon. :) Och så ska jag olja inuti buren, och utanpå, den blir röd för alla andra är oxå röda. XD

Blir nog jätte fint :)

#25 Tack :)

Farmor kommer hem ikväll med kameran. :) Så då ska jag ta kort på kaninburen :D
kul :D är den målad ännu?

Japp. Nu är den målad :) Glömde att ta men kameran igår,så jag tar med den idag :D Så då får ni se bilder på den ;)
hehe ja bilder :)

va fin den blev :) vad är det för galler?

Sånt där. jadu? jag vet inte va det heter. Jag ska gå ut nu och ta mer kort, för nu sitter den andra luckan på oxå :)
ok skoj :)

Vilken fin bur!!!!!!!!!!!!!
Kul att du målade den röd. Nu blev jag inspirerad att bygga en själv.!!
Skall kaninen vara ute året runt?

fint :D

#42 Tack :)
oj jisses vad fint det var i lekstugan då!! Det hann jag inte se sist…gryymt fiint :D
Guud vilken snygg och stor bur!:D Det där gallret/nätet som är i ena dörren är jättestarkt och bra, vi har det till våran hönsgård. Vi kallar det för gunnebonät, vet inte varför men pappa har nog köpt det i Gunnebo:)
I lekstugan var det också jättefint! Vilka enorma burar! Vad är måtten på dem? Ska BJ:n vara i buren som syns till höger i lekstugan eller?:)

Mycket fint. Och vad gölligt med fönster ^^
#46 Ahaa:) Det var mycket stort och bra!:) Vad är måtten på den i lekstugan som din pappa och du hade gjort själva då?:) SKulle BJ:n bo i den på vintern?

#48 Belgiska Jätten ska bo i lekestugan i vinter. Dom burarna är 180 cm långa och 70 cm breda. :)