Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 2687 ggr
el-sa
4

Hemmagjorda kaninselar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag och min kompis hade tänkt att göra och sälja kaninselar i sommar ( under sommarlovet ). För att inte påbörja ett projekt i onödan så börjar vi nu med att fråga er om ni skulle vara intresserade och vad ni skulle kunna tänka er att ge för en kaninsele.

Vi kommer att göra både bogselar, bröstselar och koppel. De kommer att fraktas eller så kan de säljas på plats om du bor i Göteborgs området. Vi gör även måttbeställda selar för en extra peng.

På bilden nedan kan ni se en tidigare denim bogsele med koppel.

MVH Elsa och Maja

Lurvas11
3

Inga H-selar? :)

Hälsningar Lurvas11Glad

el-sa
0

#1 Vi får se hur det blir med det då min kompis Maja är den av oss som lyckats med H-selar. Jag kan be henne lägga in en bild på hennes H-sele så får vi se om det blir något med det. :)

Alvirpo
0

Finns det inget spänne på selen i #0 ? tycker inte det ser ut som det..

Frosstis
0

Hur mycket kommer det kosta? :) Och vart bor du lite mer exakt? Jag bor lite norr om göteborg så kanske kan hämta .

el-sa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Det finns det, här kommer en lite bättre bild. :)

el-sa
0

#4 Vi har inte kommit fram till pris ännu så kom gärna med förslag! Min kompis Maja bor ung. 2 mil öster om centrala Göteborg och jag bor ung. en mil söder om centrala Göteborg. Vi båda har chans att ta oss in till centrala Göteborg :)

[Exotiiica]
0

6# Det beror på, hur mycket hade ni tänkt ta för era selar? :)

Tinkelbell
0

Det går att skicka selar på posten för 12:- frakt (dvs 2 frimärken) och om ni eller era föräldrar har ett kontonummer man kan sätta in pengar på så kan nog ännu fler ev. vara intresserade :)

Mvh Hela stora familjen <3

el-sa
0

#8 Det är något sådant vi tänkt oss. Mer info kommer att finnas på en hemsida vi skall skapa. Denna tråden var mest för att se hur många som var interesserade. ;)

Thowas
0

Trocaderos tar väl ca 30-60kr tror jag för sina