Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1209 ggr
TheAlmab
0

Kaninungar sökes!

Kaninungar sökes nära Åmål (dalsland) spelar ingen roll om dom är renrasiga eller ej. Hellst inte för dyra :) kaninen kommer gå utomhus hela året om då mamma inte tillåter kaniner innomhus

"Don't wake me up I'm winning wars inside my head"

fossingen
1

Kolla in uppfödarregistret till vänster under kategorin: Västra götalands län. :)

Summerdogs
0

Jag bor inte så nära men jag informerar iaf :)

Jag har en renrasig Hermelin kull som föds tidigast om en vecka! Ungarna kan bli svarta eller vit blåögda eller WT. Dock så kommer priset på ungarna ligga på 650-700 kr styck :) Bor i Göteborg

fossingen
1

#0 Blev uppringd igår av en kvinna fråm Åmål som var intresserad av min lejonhuvade dvv hane , tyvärr var transport svårtlöst. (vet inte om det är du?)

Men jag tipsade henne om denna hemsida och att söka under uppfödarregistret :)

Anoki
0

Jag har tre dräktiga honor som får Sina kullar i början av nästa vecka. Alla kullar är renrasiga, två lejonhuvade och en dvärghare. PM:a för mer info, finns i Härryda :)

TheAlmab
0

haha, jasså konstigt. Nae, kan inte komma ihåg att jag ringt nån om kanin :)

"Don't wake me up I'm winning wars inside my head"

fossingen
0

#5 Då var det nog någon annan kvinna :)

Trollevi
0

Jag har två kullar kaninbebisar som är en vecka gamla. En kull fransk vädur samt en kull 75%dvärg vädur 25% fransk vädur. en helvit som troligen får blå ögon de andra är brokiga och mantlade i svart/vit och blå/vit. kommer kosta 200-300kr. Bor i Vargön.🙂

www.trollvinge.webnode.se

hejsansvejsan123
0

/ hejsansvejsan123