guldstjärna till KIF
Ja, jag tycker vi här är inne på Kif är bra på att svara snabb, bra och vettiga svar och jag tycker vi har jätte bra ton här inne!
om man jämför med andra forum tycker jag att de är lite slöa på att svara.. ofta läser de bara trådarna men inga svar!
så en liten guldstjärna till Kanin.ifokus för detta, då jag tycker det är viktigt, för utan svar blir det ju inge forum! ;)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Håller med :D
Håller också med :)
hihih bra! 
Medarbetare på Hundar.ifokus

Japp! Det är vi värda!!! :)

Jag håller helt med dig. ;)
Tina!
Håller med :) Alla KIFare är suveräna :)

Håller med :)
håller med :P
#0 Bra skrivet, håller med helt och hållet. En applåd för Tina + medarbetare;D

Jag håller helt helt med! Jättebra forum :)
Och som jag sagt i tidigare trådar, stor eloge till Tina_A och medarbetarna Matilda_91, Kajsa_ och Photonic. (Hoppas jag inte missat någon? i så fall självklart en stor eloge till dig med)
Och en eloge det ska alla vi här inne ha, vi är som en familj. Alla känner alla typ, även om iaf jag inte känner någon här I reality;)
Kramar/Carro

Vi är bäääst, man kan inte göra annat än att älska oss! ;D <3
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
japp! så sant! :D Jätteskojigt forum detta :)

Håller med alla ovanstående! Det här är bäst!!! Älskar alla er så mycket här inne <33

Jaaaaaa <3333 Här finns verkligen några utav de trevligaste jag träffat! :D
Och ibland blir det lite tjafsigt men det som är bra är ju att alla lär sig något utav allt! Och jag om någon vet hur man kan bli när det hetsar till sig, hahah. Tycker någon att jag är elak eller så är det bara att skälla på mig! (A) är ganska dålig på det där med att hålla känslorna inne om man kan uttrycka sig så ;D
Kram till er alla :)

Självklart är vi bäst :D

japp kanin.ifokus är bäst!!!:D
Håller med xD <33
KIF är bäst! :D<3
- Mvh Emma