Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 218 ggr
[Eichan]
0

OT-En otrolig upplevelse.. :)

Ska berätta en sak som hände mig idag.. :)

Jag skulle gå och plocka hallon i en dunge på andra sidan åkern. Det går en stig tvärs över åkern, och där gick jag. Jag kollade ner i marken medanst jag gick men av någon anledning så kollade jag upp och där, mitt framför ögonen på mig, satt en liten unghare. Det var så otroligt(tyckte jag iaf..), den satt bara några meter ifrån där jag stod och kollade på mig. Först stod jag bara där och kollade på den, den var otroligt fin, långbent och rakt stående höga öron(som en hare ser ut alltså..). Sen gick jag försiktigt fram några steg, den satt kvar. JAg gick ett till steg, men då stampade den till och sprang in underasäden…

Jag tyckte iaf att det var en otrolig upplevelse :)

Mysofi
0

Wow! Jag har alltid velat se en vildkanin/hare!!

Keligast
0

Åhh :) Jag har även varit nära en hare men den sprang tvärs över vägen kanske 10m från mig men det var ändå en otrolig händelse! Tänk på dig då åhh får se den på nära håll och den sitter stilla <3

[Eichan]
0

hihi ;D.. Det var värkligen en upplevelse :)

Stravaganza
0

Det finns massor med harar här jag bor, speciellt nu på sommaren. På en vecka har jag redan sett fem stycken. :]

[Niike]
0

Rolig upplevelse!:) Här ser man ofta harar som springer över vägen, det är ju skog på båda sidorna av våran lilla grusväg. Ibland kan haren springa typ 20 m framför bilen och så springer den jättelänge där innan den skuttar in i skogen:)

[Eichan]
0

Hos oss finns det också massa harar.. :) Man ser dom nästan varje dag, men det var otroligt att den var så nära :D. Harar är ju så otroligt vackra djur :)

Jojsan
0

Kul! :)

när vi var och kollade på ett hus så sprang det en harunge in på tomten.. :P jag gick fram till den och jag var ca 2 meter ifrån den och den satt och tvätta sig :D jättesöt :) Sen har det oxå varit STORA harar som typ belgisk jättar stora på gården och gårdarna ikring :)

ikea
0

Vilken upplevelse att få se en på sånt nära håll. Jag har bara sett en harunge och det var tyvärr en som katten släpade in i köket. Den var redan död . Jobbigt men så funkar det ju i naturen.